W2K-XP Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Heisan. Jeg har kjøpt nytt skjermkort som i emne. men når jeg setter det i pcen og starter opp så bare får jeg flimmer og masse farver som flimmrer over skjermen.dette er med en gang skjermen tennes. Jeg har testet skjermkortet i en annen pc ok der. Jeg har også sjekket at mitt HK støtter 4x agp. Noen idder ?? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei! Jeg hadde det samme problemet,men det var et driverproblem.Jeg la bare inn andre drivere å vips alt var normalt. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Holmgr3N: Kan være vanskelig å legge inn andre drivere når man ikke kommer inn i windows, ikke sant? :wink: W2K-XP: Prøv å oppdater bios på HK eller "load fail safe settings" eller noe lignende Lenke til kommentar
W2K-XP Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 jepp sant det...vanskelig å legge inn drivere når pcen ikke vil starte opp normalt...men jeg skal teste fail safe ..og deretter bios oppdatering... Thx Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ja seff er det vanskelig men jeg bare sa at driverne var problemet mitt.Så har han noe å gå etter. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Prøv å start i sikkermodus det funka hos meg.Å da la jeg inn nyere drivere. Lenke til kommentar
W2K-XP Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Ny BIOS gjorde susen...takk skal dere ha...nå skal jeg nyyyyyte det råeste skjermkortet jeg har hatt noen gang!!! THX Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ser du fikk fixa kortet jah.. Forum er en fin ting :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 20:33, Holmgr3N skrev:Jeg hadde det samme problemet,men det var et driverproblem.Jeg la bare inn andre drivere å vips alt var normalt. Greit nok, men det problemet har du aldri hatt :smile:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå