Kanetheheatsink Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei. Kunne tenke meg å prøve å lage en prism cannon som i red Alert 2. Hvordan gjør jeg dette? Noen forslag? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 du tenker på sånn "lyn kanon" greie? 1. Du trenger omtrent like mye strøm som et smelteverk bruker 2. Strømmen vil prøve å komme seg til bakken.. du må lure den til å gå et annet sted,, hvordan har du tenkt til å gjøre det? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Blir vel en del varme også når en skal discharge så mye strøm på en gang, kan bli vanskelig og finne materiale som vil kunne brukes flere ganger uten å bli ødelagt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det du tenker på er vel en laserkanon som kan siktes på neste laserkanon, og dermed fordoble effekten deres?? Kan skyte på hverandre ca. 100 stk i serie og smelte jordkloden?? Dette er fiksjon. Men du kan allikevel gå inn på howstuffworks.com og lese om lasere, for så å google litt på interessante uttrykk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) En god del enklere å lage tesla coil enn et slags prism tower vil jeg tro. Husker det fantes en tråd om tesla coils her for en god stund siden. Her er tråden jeg tenkte på. Var faktisk fra før jeg registrerte meg, men var vel inne og titta litt. Rart at jeg husker det egentlig. Endret 14. januar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå