Seonaith Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Heisann Vet ikke helt om dette var forumet for denne tråden. Men spørsmålet er om/hvor/pris man kan få overført DV til 35 mm? Noen som vet? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg innrømmer at jeg ikke helt skjønner spørsmålet og da kan det hende at andre (som kunne svart deg) heller ikke gjør det. Spør du om det digitale videoformatet (DV) kan konverteres til et eller annet profesjonelt analog positivt filmformat (35 mm - har ikke hørt om det før) eller mener du det "analoge" tradisjonelle stillbildeformatet brukt i ordinære kameraer (135). Foreslår du presiserer litt så får du sikkert svar etterhvert. (PS. Tittelen var ikke veldig lett å tolke heller...) Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg mener til proff - video formatet 35 mm ja. Somsagt er vel dette kanskje feilpostet? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg er ganske sikker på at det ikke finnes noe 35 mm video format. Ikke på denne siden av 1970 i allefall. High Definition video bruker 12,7 mm. Kansje det er film du mener? Uansett, post en link til det du mener sånn at det er litt lettere å skjønne. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg mente film ja Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis filmen er ganske lang så kansje du kan få det for 1 kr pr bilde, 25 kr pr sekund, 90 000 kr timen. Det er kansje mulig å få det billigere noen steder, men det blir ganske dyrt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå