Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken moped anbefales?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp scooter og ta ut plomba! Blir aldri stoppa med scooter med mindre man har "NINJA TRIM MALOSSI 150KMH" klistremerke teipa på et chroma exosanlegg. Kjører selv plombefri scooter hvær j****a dag både til\fra skole, ned i byen (molde), til/fra hybel'n <-> hjembygda(ca5,5mil), og blir aldri stoppa. ingen som mistenker en stakkars scooter for å trimme lell. Hadde trimma tsx før, og ble stoppa titt og ofte(hadde ikke synlig trim da. oppborra orginalsylinder, dysa opp, dreva om, borra høl i luftfilter. men resten original), og måtte la purkefaan studere hvær jævla detalj før jeg fikk kjøre videre. men med scooter er det bare å se dum ut og si: "Den er ikke trimma, nei, det er jo nedoverbakke, og det var derfor jeg feis forbi deg i 75km\h, herr politimann.", eller noe sånt... Purken tar ikke scootere!!

Lenke til kommentar
herregud hvor godtroende folk er.. har du en moped som er lagd etter 97 så går den i MAKS 50 originalt. er ikke no som går i 60 eller 80 originalt. sppedometerene på mopeder kan bare gå å legge seg.

min scooter gikk i 60 orginalt, det viste også 60 på polititralla når jeg ble stoppa i kontroll

Lenke til kommentar
herregud hvor godtroende folk er.. har du en moped som er lagd etter 97 så går den i MAKS 50 originalt. er ikke no som går i 60 eller 80 originalt. sppedometerene på mopeder kan bare gå å legge seg.

min scooter gikk i 60 orginalt, det viste også 60 på polititralla når jeg ble stoppa i kontroll

en venn av meg ble avskilta med 58kmt på tralla.. det var en mt5 med 70cc.. så da var det no rart med scootern din.. eller så var tralla føkka

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...