Fredrik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 PV er mye kulere, den er lettere å trimme. Monkey har firetakts motor, det koster mye for å få noe mer effekt ut av den, en PV er vel billigere uansett, om man skal trimme eller ikke. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 En 50cc moped er jo ett framkomstmiddel som skal frakte deg fra A til B. Altså den behøver ikke å lette. Det ahr man fly til. Klart det er bedre med en moped som går fortere. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ska ikke så mye til siden smx/rmx går i 35 orginalt Helt feil! Har selv en RMX og den går i 55 orginalt! Lenke til kommentar
remzy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kjøp scooter og ta ut plomba! Blir aldri stoppa med scooter med mindre man har "NINJA TRIM MALOSSI 150KMH" klistremerke teipa på et chroma exosanlegg. Kjører selv plombefri scooter hvær j****a dag både til\fra skole, ned i byen (molde), til/fra hybel'n <-> hjembygda(ca5,5mil), og blir aldri stoppa. ingen som mistenker en stakkars scooter for å trimme lell. Hadde trimma tsx før, og ble stoppa titt og ofte(hadde ikke synlig trim da. oppborra orginalsylinder, dysa opp, dreva om, borra høl i luftfilter. men resten original), og måtte la purkefaan studere hvær jævla detalj før jeg fikk kjøre videre. men med scooter er det bare å se dum ut og si: "Den er ikke trimma, nei, det er jo nedoverbakke, og det var derfor jeg feis forbi deg i 75km\h, herr politimann.", eller noe sånt... Purken tar ikke scootere!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kan stemme det du sier der, Scootere er litt mer fredet når politiet velger ut seg noen i trafikken. Fulltrimmet scooter går jo også ganske bra. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Mye ot i denne tråden. Gidder ikke slette enkeltinnlegg, så jeg stenger heller tråden og deler ut advarsler hvis ot-praten fortsetter. Behave... Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 herregud hvor godtroende folk er.. har du en moped som er lagd etter 97 så går den i MAKS 50 originalt. er ikke no som går i 60 eller 80 originalt. sppedometerene på mopeder kan bare gå å legge seg. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 herregud hvor godtroende folk er.. har du en moped som er lagd etter 97 så går den i MAKS 50 originalt. er ikke no som går i 60 eller 80 originalt. sppedometerene på mopeder kan bare gå å legge seg. min scooter gikk i 60 orginalt, det viste også 60 på polititralla når jeg ble stoppa i kontroll Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 herregud hvor godtroende folk er.. har du en moped som er lagd etter 97 så går den i MAKS 50 originalt. er ikke no som går i 60 eller 80 originalt. sppedometerene på mopeder kan bare gå å legge seg. min scooter gikk i 60 orginalt, det viste også 60 på polititralla når jeg ble stoppa i kontroll en venn av meg ble avskilta med 58kmt på tralla.. det var en mt5 med 70cc.. så da var det no rart med scootern din.. eller så var tralla føkka Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ta nå OT'n i en annen tråd da, så ikke denne også blir stengt. Kjøp denne ultimate drittmopeden! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hengelåsen settes på og nøkkelen kastes i sjøen. Når jeg sier at det er nok ot, så mener jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg