Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken moped anbefales?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men seriøst sett på en malossi 9.5H sylinder og bytt dyse vips så har du en moped som ser original ut og går mye fortere. Toppfart overkant av 80 men den vil bli sinnsykt mye sterkere og kunne holde høye farter ved hellinger/bakker vesentlig bedre enn den vile originalt

Lenke til kommentar
Men seriøst sett på en malossi 9.5H sylinder og bytt dyse vips så har du en moped som ser original ut og går mye fortere. Toppfart overkant av 80 men den vil bli sinnsykt mye sterkere og kunne holde høye farter ved hellinger/bakker vesentlig bedre enn den vile originalt

jeg har ikke lyst på trim.!!!! :nei:

Lenke til kommentar
Etter en måned har du nok det :cool:

Men uansett vil jeg anbvefale deg å sette på et drev med 14 tagger foran... Da går den litt fortere. Tror ikke dette er ulovelig heller

Jo, det er ulovlig. I vognkortet står det at bytting av drev og motordeler for å øke konstruert hastighet er ulovlig. Ikke akuratt slik det er skrevet, men det er det det betyr.

Hetland, vis meg dokumentasjon. Aldri hørt noen ting om.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

ikke kjøp deg en mt5. de er så lave at det er synd. personlig fikk jeg vont i føttene etter 5 minutter på en mt5. men skal du ha deg en standar moped som går greit, så kjøp deg en RMX eller en SMX, de fleste synes disse er de eneste som drar i bakkene så du slipper og kjøre i ca. 5 kilometer i timen opp bakken (RMX er nesten det samme som SMX , bare smx er det litt mer style i og street, det er assfalt hjul og hele pakken)

Lenke til kommentar
ikke kjøp deg en mt5. de er så lave at det er synd. personlig fikk jeg vont i føttene etter 5 minutter på en mt5. men skal du ha deg en standar moped som går greit, så kjøp deg en RMX eller en SMX, de fleste synes disse er de eneste som drar i bakkene så du slipper og kjøre i ca. 5 kilometer i timen opp bakken (RMX er nesten det samme som SMX , bare smx er det litt mer style i og street, det er assfalt hjul og hele pakken)

Honda mt5 har jeg prøvd den går i maks 10 i 5 giret :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...