Zitronballong Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Finnes det noen kabinetter som har plass til to pc'er? Mener da at det skal være to plater til å skru fast hk på. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kjøp deg bare 2 stykk og så fjerner du noen plater og bender litt her og der. Deretter fester du dem sammen med poppnaggler. (tips: gå til et bil verksted eller lignende) Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Kanskje jeg heller skal børste litt støv av gammle barneskole-sløy ferdigheter Vurdere kanskje å prøve å bygge et selv, men stiller meg litt tvilende til mine snekker ferdigheter Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 to barebone PC'er stabla oppå hverandre og så stripse som faen? ;D Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Lurer på om jeg skal lage et i tre, så har jeg pc p åbegge veggene inne i kabinettet. Amd på en side og intel på den andre Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 to barebone PC'er stabla oppå hverandre og så stripse som faen? ;D Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 www.xoxide.com har masse dobble kabbinetter Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hvordan ser man egentlig om det er dobbelt kabinett? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Eller rettogslett kjøp et digert fulltower og finn fram dremel og borr.. Husk en bag med kjøling.. Endret 13. januar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå