Gå til innhold

Funky-dobbel view (radeon9800) [skal ha tv bildet]

Anbefalte innlegg

Har radeon 9800, og når jeg skruer på secondary-view, så kommer den "ved siden av" monitoren. Dvs begge har samme bakgrunnsbildet (desktop-bildet), men monitoren har start-meny og lignende, mens det på tv`en ikke finnes noe. Om jeg spiller av en film i full-screen på monitoren, så viser ingenting på tv`en... men om jeg drar vinduet over mot høyre ut av monitoren, så kommer det inn på tv`en.. dersom jeg kjører full-screen der viser ingenting på monitoren...

Men skjermbildet blir ikke delt i to om (håper dere forstår...), bare et ekstra bildet på siden av det normale, uten start-meny og lignende... :D

Noen som kan hjelpe?

Har Xp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis en dårlig ide, siden oppløsningen til tv er ELENDIG, og da må du kanskje sette skjermen din til det samme...

EDIT: men i ATI Catalyst control center (som du kan lase ned, krever .NET), finnes det en innstilling under view/graphic settings/monitor properties/adjustments finner du under synchrinsation en som heter "composite sync". Skulle tru den er det du leter etter... Har ikke tv på selv, så får ikke testet...

Endret av O. B. Lix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...