Radi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har et problem, Når jeg starter opp windows så skjer det ikke noe, skjermen er bare svart. Jeg har akuratt kjøpt nytt hk og cpu, som jeg var å hentet på posten i dag. Er det noen som har hjelpe meg? Hva er det som er feil? Min pc: HK: ASUS P4C800-E Deluxe CPU: Intel P4 3.0 Prescott RAM: PC2700, 512mb, pc333 HDD: Sata, 200GB 7200rpm, 8mb Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Reset bios. Det pleier å hjelpe. Hadde det samme problemet på MSI Neo2. Hadde fått helt ny PC og greier. Fikk bilde etter å ha resetta bios, men da viste det seg at skjermkortet var defekt. Tok over en uke å få tak i et nytt. Sinnsykt irriterende, så jeg skjønner frustrasjonen din!! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Reset bios. Det pleier å hjelpe. Hadde det samme problemet på MSI Neo2. Hadde fått helt ny PC og greier. Fikk bilde etter å ha resetta bios, men da viste det seg at skjermkortet var defekt. Tok over en uke å få tak i et nytt. Sinnsykt irriterende, så jeg skjønner frustrasjonen din!! Hvordan greide du å resette biosen når man ikke kan se noen ting? Jeg ringte en kompis og han sa at det kan være fordi strømforsyningen ikke har en sånn ledning man skal plugge på kortet, ekstra strøm til cpu'n eller noe sånt Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du resetter biosen direkte på hovedkortet. Les i manualen, der står det hvordan du gjør dette for ditt hovedkort. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Med en såkalt jumper, en liten pert som forbinder to pins et eller annet sted på hk. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Pert :!: Det er seriøst verdens mest beskrivende ord! Endret 13. januar 2005 av ^Elg^ Lenke til kommentar
Radi Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) jeg har fiksa det nå, jeg vet ikke helt hvordan jeg fiksa det, men det er bare å prøve seg frem så finner man det ut Endret 14. januar 2005 av Radi Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Pert :!: Det er seriøst verdens mest beskrivende ord! Hva slags ord ville du brukt?? Bra at det er fikset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå