Wizendraw Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg trenger en god HTML/CSS-editor til Linux. Den bør ha syntax highlighting (det har vel de fleste). Jeg skal installere Arch 0.7 etterpå, etter å ha lest en artikkel om "sikkerhetshullene" i Windows som kanskje ikke er så tilfeldige likevel. http://www.indymedia.org.uk/en/2004/10/298702.html Jeg fant èn HTML-editor på pacman sist jeg brukte Linux, og den var rimelig r*vva IMO. Håper det finnes noen som er ok Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg likte gedit veldig godt når jeg brukte linux, mener vim eller emachs er veldig gode valg og. Husker ikke url til noen av dem, men de ligger vel på google Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg likte gedit veldig godt når jeg brukte linux, mener vim eller emachs er veldig gode valg og. Husker ikke url til noen av dem, men de ligger vel på google Takker, de skal prøves Lenke til kommentar
whoi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Eller så har jeg hørt at Bluefish er veldig bra. Selv bruker jeg Quanta+, siden den følger med KDE og ikke har giddi å installere Bluefish Men jeg liker Quanta+ veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå