Rusher Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Heisann! Jeg skal fylle på frostveske i min vannkjøling nå, å derfor lurer jeg på,hvilken type kan jeg bruke ang slanger\pakninger Endret 23. oktober 2014 av Rusher Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 tror ikke frostvæske skal ha noe innvirkning på slangene og pakningene, tror nok det er ett fett jeg.. men husk at du ikke skal ha alt for mye frostvæske heller da.. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hva er vits med frostveske i vannkjøling, med mindre man har minusgrader på vannet? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 forhindre alge vekst....skal prøve meg på minus grader nå muligens. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Og hindre korrosjon, særlig hvis det er flere metalltyper i systemet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Også er det kjekt å ha om du har lyst til å sette radiatoren utenfor vinduet om vinteren. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bruk konsentrert, ikke ferdigblandet, og bland den ut med batterivann. Ellers er det vel ett fett. Shell selger rød frostvæske (longlife) hvis du vil ha noe annet enn blå farge forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå