Gå til innhold

Minas Tirith og Kampfar, hva slags musikk er det?

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Det har eg sånn at Minas Tirith og Kampfar skal spille sammen med Mayhem imorgen (fredag) her i Hamar, og jeg er usikker på om jeg skal dra eller ikke. Jeg har hørt noe Mayhem, og det er helt greit liksom. Jeg ville ikke brukt pengene mine på å kun sett dem for å si det sånn (no offence).

Men uansett, hva slags musikk er Minas Tirith og Kampfar? Tror dere jeg kan like det? Si gjerne litt mer enn bare sjanger, på forhånd, takk!

PS. Jeg liker Dimmu Borgir, Emperor og Immortal og dens slags mer eller mindre melodiøs black metal, er ikke så stor fan av "ubertr00" band som Darkthrone og Gorgoroth...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekker ut Minas Tirith nå. :)

Jeg har akkurat gjort det, og ble ikke akkurat imponert. Se f.eks. videoen som ligger på hjemmesiden (mp3 der også). Tror nesten O-Zone er bedre. :p

Satt og lurte på om jeg skulle dra og se Mayhem på Samfundet i Trondheim på lørdag, men vet ikke helt om jeg gidder. Support bandet gav meg ihvertfall ikke noen bedre grunn til å bruke penger på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Minas Tirith er nok hentet fra Ringenes Herre. Tviler sterkt på at de har fått det navnet fra noen andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt billetter og gleder meg mer og mer. Liker faktisk Minas Tirith mer og mer ettersom jeg hører på samplene fra hjemmesiden dems. Og kampfar er som sagt knall :thumbup:

Edit: Nisje Olm, i Hamar eller i Trondheim?

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Dagen derpå ser jeg på det sånn:

Minas Tirith skuffet, vokalen hørtes nesten ikke, og det ødela mye.

Kampfar leverte sakene og et flott show som fikk mange horn i været. Vokalisten var svært energisk og dyktig på scenen.

Mayhem åpnet flott, med masse energi og griser på spyd (jeg sto litt langt bak når de spilte, så det kan hende det ikke var noe dyr i det hele tatt, men jeg syntes det lignet på to griser). Men det ble altfor ensformig for meg. De få gangene de varierte litt i stil, ble det bare dårligere.

Edit: Post 450 :w00t::dribble:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Minas Tirith føyer seg vel bare inn i rekken av sortmetallere som stjeler av hjertets lyst fra Tolkiens univers.

Shagrath, Gorgoroth etc..

Dette har da ikke noe som helst å si på kvaliteten til musikken.

Burzum, Isengard osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...