Scarecrow Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg fikk et gainward 6800 LE i posten i dag. Satte det i maskinen, koblet i strømmen, skrudde på: piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip! det piper helt sinnsykt høyt! Så måtte jeg slå av maskinen med knappen bak. Det skjedde hver gang, og nå har jeg satt i det gamle. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg fikk et gainward 6800 LE i posten i dag. Satte det i maskinen, koblet i strømmen, skrudde på: piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip! det piper helt sinnsykt høyt! Så måtte jeg slå av maskinen med knappen bak. Det skjedde hver gang, og nå har jeg satt i det gamle. Kan noen hjelpe meg? Har du satt i 4-pins molex kontakten?! Det er sikkert det som forårsakar den høge pipelyden. Lenke til kommentar
_nifty_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) du HAR satt i molex kontakten ? litt for seint ute _nifty_ Endret 13. januar 2005 av _nifty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå