Frayzer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Trenger en hjelpende hjerne til å kunne tenke ut en måte eg kan klare og få vekk kabler som bare ligger i veien. Det er kablene i fra psu eg snakker om. Eg bruker ikje alle og eg vil gjerne kunne bruke plassen til noen annet. Kabinettet mitt er antec sonata og det er ikkje så veldig stort. Eg vil egentlig bruke den plassen til å ei vifte, men til dags dato er det umulig:P Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Kan jo sleeve dem, men det løser vel ikke problemet. Kan jo prøve å lure dem bakom hovedkort plata Endret 13. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Nei det har du rett i .. eg kan prøve å sleeve, men eg trur ikkje at det vil minkse massen:P men kan prøve.javascript:emoticon('') javascript:emoticon('') Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det lureste er vel å prøve å gjemme de inni kabinettet. 1 her, 1 der osv. Teip/strips de fast. De mindre smarte og evt kostbare er jo å bruke en tang å kutte de av Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Legge dem sammen og bruk strips og/eller tape/kabelholdere for å feste dem i toppen av kabinettet Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Strips er fiende ,men gud sa elsk din fiende:P Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Brukt strips! Kjøp minste strips du får tak i.. og så stripser du i vei. Det blir kanskje ikke så pent, men veldig, veldig effektivt! Kjøpe slike runde kabler osv.. er ikke sååå nødvendig. Men det hjelper. Som sagt.. Strips gjør at du får bedre luft gjennom strømning. Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Eg har funnet en virkelig venn i strips og dei svikter meg aldri:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå