mark Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) jeg registrerte meg på paypal og statte opp bankkonto forbinnelse, så står det der at det er veldig viktig å skive navnet riktig. Enter your name exactly as it appears on your bank account statement. For example, if your name is James Patrick Smith, and your bank account is in the name of "J. P. Smith", you would need to enter "J. P." as your first name. men paypal.com godtok ikke ø.... jeg skrev da oe istede for ø, Bjoern vil jeg ha noen problemer med dette? Endret 13. januar 2005 av mark Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ville muligens skrevet Bjorn, men det går vel for det samme.. Eventuelt Björn? Lenke til kommentar
mark Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 det stod bjoern i passet, men det står jo bjørn i banken... litt sur å få penger som ikke kommer noen vei... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis det står Bjoern i passet så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå