Skofus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hallo. Jeg måte hjelpe en venn av meg med å formatere og legge inn diverse. men når jeg kom til biten med å legge inn ADSL så stoppa det. Jeg brukte cdæen som fulgte med telenor ADSL og det gikk jo greit og skrive inn brukernavn oog passord. men når den skulle bruke en adapter kom det en feil, den sa at den ikke fant noen adapter med "TCP stack" konfigurert. Nettverkskortet var lagt til og jeg skjekka mange ganger at jeg ikke hadde noen andre feil. men den feilmeldinga kom uannsett. så kan noen hjelpe meg med dette eller fortelle meg en anna måte jeg kan legge det inn på? på forhånd takk Magnus Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilket OS bruker du? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Prøv og opprett en PPPoe tilkobling i XP. Du trenger ikke bruke telenor cd´n så lenge du kjører XP. Regner med at du vet hvordan du gjør det, men om ikke så gå i kontrolpanelet. Finn Nettverk og Internet tilkoblinger.......sett opp eller endre internett tilkoblingen........sett opp....følg anvisnigene på skjermen. Endret 13. januar 2005 av Cyprez Lenke til kommentar
Skofus Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 hvordan gjør man det? alldri hørt om PPPoe før jeg :S Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) hvordan gjør man det? alldri hørt om PPPoe før jeg :S PPPoe er Point-to-Point Protocol over Ethernet Gjør du som i mitt forrige innlegg så finner du nok PPPoe tilkoblingen der. Husk å ta med [email protected] på brukernavn. Endret 13. januar 2005 av Cyprez Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 når fikk han adsl da og hva slags modem har han Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) ca sånn Marker for "Konfigurere tilkoblingen manuelt" klikk på "Neste". Marker for "Koble til ved hjelp av en bredbåndstilkobling som krever brukernavn og passord" Klikk på "Neste". I feltet under ISP-navn skriver du "Internett" eller navnet på din Internett tilbyder. Klikk på "Neste" Ditt brukernavn er hele din e-post adresse som du fikk fra Telenor. NB! Det skal kun benyttes små bokstaver. Eks ([email protected]). Skriv så inn passordet du fikk fra Telenor. Fullfør Endret 13. januar 2005 av Cyprez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå