Gå til innhold

Er dette en "Winchester" 3500+

Anbefalte innlegg

Hentet den nye Cpu`n som jeg bestilte fra mpx.no idag og skulle sjekke om jeg fikk den rette type prosessor

jeg bestilte : ADA3500BIBOX AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939

512KB Cache, Boxed , men når jeg ser på selve cpu`n står det på den:

ADA3500DEP4AW og på siden av boxen står det :amd athlon 64 with 640kb cach operates at 2000mhz.

Mener fast bestemt på at jeg har fått feil cpu.

Kan noen andre som har amd winchester cpu bekrefte om jeg fikk feil eller ikke?

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som jeg har fått feil prosessor :cry: Sendte 3 mail til mpx og spurte om at det jeg hadde bestilt var en winchester cpu og de svarte ja. Så klarer de å sende feil til meg. :thumbdown: Sender tilbake cpu`n og hever kjøpet.

kommer ikke til å handle fra mpx fra nå av.

Til alle andre som skal kjøpe winchester cpu : pass på at de sender riktig cpu før du kjøper,, trukke de har helt peiling på hva de gjør der. :hrm:

Lenke til kommentar

Akkurat det jeg ble,,, klikket jo vinkel :innocent: Her har jeg ventet 1 mnd på cpu`n og så klarer de å sende akkurat det jeg sa jeg ikke skulle ha.Ba de trippel sjekke om at det var winchester, men men....

Nå må jeg sikkert vente noen uker til.. uff jaja.. uheldig kan man bli :(

Lenke til kommentar

Megaskuffende da :(

Jeg planlegger å kjøpe cpu fra mpx selv simpelthen grunnet at de har 3200+ winchester til fin pris, men nå hører jeg jo så mye drit om dem for tida, at jeg vet nesten ikke om jeg tør og greier... :ermm:

EDIT: Ser ut som det blir psdata på meg ja :yes:

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar

Fikk dette som svar :

Beklager så mye, men det har skjedd en åpenbar feil her. Problemet ligger i at ADA3500BIBOX var lagt inn med en alternativ produktkode, så da ble begge produktene lagt i samme hylle. Beklager det inntrufne og vi bytter selvsagt denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...