JKJK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Skjønner ikke hva dere blir så imponert over? Det der er jo vanlig serverstøy ...skulle jo tro dere aldri hadde sett en server før. Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kamerat av meg har nok av dual xeon 3,2 maskiner. . mye søtere Og ja .. hva er så "fett" med støy.. når man ska ha litt luftflyt på 40 mm vifter høres det slik ut.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 OT: Hva ligger timelønnen på for en "nedteller" hos hw.no....? Noen spesielle kvalifikasjoner man helst burde ha på cv'en der....? Med tanke på at det var en stilling som varte i ~5 min er nok ikke lønnen for god Dingot0m: Vi har en slik fet sak for forumet og, mener selv at dem er søte og kosete så lenge jeg slipper og jobbe ved siden av dem Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hehe, bra lyd ja. Takker, nå virker PCene mine MYE stillere . Regner nå med HW.no tar utfordrningen og ser om dere får den over på vannkjøling. DET hadde vært imponerende det... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vannkjøling på 1U... det hadde vært imponerende! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Endelig har våre bønner blitt hørt. For en fantastisk video Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 OT: Hva ligger timelønnen på for en "nedteller" hos hw.no....? Noen spesielle kvalifikasjoner man helst burde ha på cv'en der....? Med tanke på at det var en stilling som varte i ~5 min er nok ikke lønnen for god Dingot0m: Vi har en slik fet sak for forumet og, mener selv at dem er søte og kosete så lenge jeg slipper og jobbe ved siden av dem Grei jobb vil jeg si, si ifra neste gang dere trenger en nedteller, hehe Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tror jeg hadde blitt smågal av å sitte på et serverrom med en ti-femten sånn susende rundt meg... Men så er det vel ikke planen heller å _sitte_ å jobbe på samme rom som slike maskiner Det er ikke uten grunn man har egne server rom Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vannkjøling i serverrack er noe jeg sysler så smått med, så hvem vet... Har en 4u stående hjemme, og den bråker *litt* mindre enn prisguide-serveren - men også der er støynivået litt for voldsomt. Enn så lenge... Får jeg tak i en 1u server, skal jeg titte litt på muligheten til å vannkjøle den. Ser dog for meg en del plassproblemer - men folk har vannkjølt shuttle, så vi får se om det går. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 bråker nesen like mye som min pc Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) bråker nesen like mye som min pc Ja, ikke sant? 71 db (4x120mm @ 230V, 1x260mm @ 230V, 1x60mm @ 12V og 1x80mm @ 12V) EDIT: for ikke å glemme 40-millimeteren som er montert i musen Endret 13. januar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hehe, hele PCen ser ut som en gigantisk cpukjøler... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 haha l33t ka vifta e d? ventilasjons system opplegg? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) haha l33t ka vifta e d? ventilasjons system opplegg? Nasket fra et gammelt, ødelagt serverskap på jobben. Endret 13. januar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jøss...han har samme genser som meg Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bråkete som bare f... vil IKKE ha hatt den i samme hus hvor man skal sove. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hvorfor 1U? har ikke så mye peiling på servere osv, men hvorfor ikke velge en 4U feks ? er det pga pris pr størrelse eller noe ? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 1U = Mer sexy Akkurat som strømforsyninga i den ..var det forresten bare jeg som reagerte på hvordan herr Knatten sa "Cd-rom spiller"? Godlyd i den serveren der (Så lenge man ikke sover eller arbeider ved den.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå