Gå til innhold

Videoklipp: Ny prisguide-server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OT: Hva ligger timelønnen på for en "nedteller" hos hw.no....? Noen spesielle kvalifikasjoner man helst burde ha på cv'en der....? :hmm:

Med tanke på at det var en stilling som varte i ~5 min er nok ikke lønnen for god :)

 

 

Dingot0m: Vi har en slik fet sak for forumet og, mener selv at dem er søte og kosete så lenge jeg slipper og jobbe ved siden av dem :)

Lenke til kommentar
OT: Hva ligger timelønnen på for en "nedteller" hos hw.no....? Noen spesielle kvalifikasjoner man helst burde ha på cv'en der....? :hmm:

Med tanke på at det var en stilling som varte i ~5 min er nok ikke lønnen for god :)

 

 

Dingot0m: Vi har en slik fet sak for forumet og, mener selv at dem er søte og kosete så lenge jeg slipper og jobbe ved siden av dem :)

Grei jobb vil jeg si, si ifra neste gang dere trenger en nedteller, hehe ;)

Lenke til kommentar

Vannkjøling i serverrack er noe jeg sysler så smått med, så hvem vet... Har en 4u stående hjemme, og den bråker *litt* mindre enn prisguide-serveren - men også der er støynivået litt for voldsomt. Enn så lenge... :)

 

Får jeg tak i en 1u server, skal jeg titte litt på muligheten til å vannkjøle den. Ser dog for meg en del plassproblemer - men folk har vannkjølt shuttle, så vi får se om det går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...