Gå til innhold

Motorola tråden: Post dine spørsmål, triks og tips

Anbefalte innlegg

Takker....Noen spørsmål til:

Hvordan fungerer sms på den? Likt som på Px00?

Hvor mye koster den? :)

Betaler 2800,-

Dene ville komme i farge sølv til Europa om 1-2 mnd.

Regner med pris vil være ca. 4000,-

Jeg har testet E680 i sølv / sort her på forumet...søk :-)

V1000 er kansellert og vil ikke komme ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en V620 som jeg kjøpte fra Tyskland nylig. Betalte 2550 kroner inkl. alle avgifter ved import. Nypris på disse telefonene i Norge er vel ikke til å snakke om, ettersom de ikke er å få tak i. (Bestbuy.no har en V600 i nettbutikken sin til 3000 kroner). V620 var "spådd" til å koste rundt 4000 ny i Norge.

Den er forholdsvis tung, men den gjenspeiler seg i overlegen kvalitetsfølelse. Litt uvant med klapp-telefon dog.. og så trodde jeg at utbygd antenne skulle gi bedre dekning, men det gjorde ikke det gitt (til min store overraskelse!). Så jeg har litt problem med å fiske telefonen opp av bukselomma når jeg kjører bil. En ny antenne vil jo fikse den saken.

Lenke til kommentar

Hello gutta!

Jeg har MPx220 med windows mobile 2003 second edit. Lurer rett og slett på om det er en bitteliten mulighet for at WM05 er mulig å få pressa inn på MPx220'en ? tviler vel heller kraftig, men burde gå... burde det ikke?

Lenke til kommentar

Har en E398, har hatt den en stund nå, mobilen funker greit, men det hender at den låser seg og oppfører seg merkelig.

Men det som irriterer meg mest er lagginga når jeg skriver SMS, det er til å bli gal av. Jeg bruker ingen form for ordbok, men taster bokstavene manuelt, men den har en forsinkelse på over 1 sekund, det er umulig å skrive nesten.

Skiftet til techno skin, og det ble litt bedre, er det andre som sliter med dette, og har noen evnt tips å komme med?

Endret av tness
Lenke til kommentar

Kjøpte nylig en Motorola V300. Lurte på om det var flere som har merket at "ok" tasten (den i midten av piltastene) er litt løs? Eller er det bare min tlf. som har det? Var slik når jeg kjøpte den, den funker helt greit, men er bare litt irriterende :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Takker....Noen spørsmål til:

Hvordan fungerer sms på den? Likt som på Px00?

Hvor mye koster den? :)

Betaler 2800,-

Dene ville komme i farge sølv til Europa om 1-2 mnd.

Regner med pris vil være ca. 4000,-

Jeg har testet E680 i sølv / sort her på forumet...søk :-)

V1000 er kansellert og vil ikke komme ut

Hvor kjøper du den til 2800,-?? Det er jeg veldig interessert i å vite :) Vurderer å kjøpe en slik.

Edit: Fant en pris her, 333$ = 2098 kr. Moms blir da 420 kr og frakt ca 250 kr. Totalt 2768kr. Kan dette stemme?

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Hei! Har motorola E398 og lurer på om det er noen som vet kor eg kan kan finne ny programware og kossen eg laste det inn på mobben. er det noen internett side eg kan gå på eller noen så kan senda det te meg? programware er har er dårligt og stopper opp. TRENGER HJELP!!

Mvh: Håkon

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har jeg fått min Motorola e1000 :love: Den er nydelig,,,

Jeg bruker netcom og har nå fått stilt den inn med wapen og mms,det funker 100%,,det som er konge er jo at den har norsk språk :thumbup: Kommer den til norge elr???

Jeg måtte "punge" ut med 2500kr for den,,,uten operatørlås osv, synes det var en grei pris for en sånn 3g-mobil :w00t:

Nå venter jeg bare til 15 juni,,da netcom åpner 3g.nettet sitt..

Legger med et bilde som er tatt med kameraet, megapiksel :thumbup:

PS. det var litt mørk inne der, på postkontoret

post-19-1117110602_thumb.jpg

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Grattis med en bra telefon. Prisen er fin den også :-)

Du fikk endelig ting til å fungere ser jeg :-)

Den kommer nok ikke til Norge i første omgang. Kanskje når 3G blir mer utbredt

Jeg fikk det til, til slutt :thumbup: måtte slette noen instillinger osv.

Angående når den kommer, så har jeg hørt noen rykter om at den kommer nå når netcom kommet med sitt 3g-nett, har hørt noe om at det skal bli en "Netcom- brandet" versjon.

Jeg lurer veldig på hva prisen vil bli, jeg tror jeg fikk det rimelig i forhold til når den kommer hitt til lands...

Vet noen om noen sider som har Themes til denne mobilen, hadde vært litt kult å fått skiftet det... :thumbup:

PS: dette er en Mobil jeg anbefaler på det varmeste :thumbup:

Det som imponorte meg mest var høytaleren, meget fin lyd i motsetning til mange andre mobiler på markedet :w00t:

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...