THacker Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har akkurat gått til anskaffelse av motorola mpx220 og lurte på om noen kunne hjelpe meg med å få mms til å funke. Jeg har forstått det sånn at noen av disse telefonene ikke støtter automatisk oppsett sendt fra luften pga en sikkerhetsdings i FW. Jeg fikk en oppskrift fra Dangaard på hvordan jeg skulle sette telefonen opp for mms manuelt, men denne funker dårlig. Jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med å skrive en liten guide? eller i hvaffal skrive hvilken innstillinger dere har på deres mpx220? Jeg har netcom.... håper noen kan hjelpe meg... frustrerende Lenke til kommentar
Biera Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Syntes at ørepluggene som fulgte med E398 var veldig ubehagelige. Noen som kan anbefale en 2,5 mm øreplugg? (Helst ikke stereo). Noen som har prøvd Koss Com? Og går det an å bruke et Bluetooth headset til å høre på MP3er? Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Når kommer V620 og V635 til våre kalde breddegrader? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Når kommer V620 og V635 til våre kalde breddegrader? Det vil jeg også gjerne vite. V635 er nydelig Noen som vet om det er vanlig T9 på den eller om det er iTap? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Når kommer V620 og V635 til våre kalde breddegrader? V620 får du gjennom nomatica hvis du synes det er greit å handle gjennom dem. Blir vanligvis ikke noe særlig dyrt å handle derfra selv om du må gjennom tollen. Tror det er den letteste måten, ettersom at de må forholde seg til de norske lovene angående retur, angrerett osv. V635 håper jeg blir sluppet ut snart, har sett folk med testverisjoner som ser ferdige ut software messig, lite software feil å finne. Håper de slipper den ut snart, for nå kommer det snart telefoner fra andre firma som kan utdatere den raskt. -Heiper- Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 V620 får du gjennom nomatica hvis du synes det er greit å handle gjennom dem. Blir vanligvis ikke noe særlig dyrt å handle derfra selv om du må gjennom tollen. Tror det er den letteste måten, ettersom at de må forholde seg til de norske lovene angående retur, angrerett osv. Men da må man klare seg uten norske menyer og ordbok ikke sant? Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 er a1000 ute?? hvor kan man få kjøpt den i såfall?? til hvilken pris? noen som vet noe? Lenke til kommentar
Nasse28 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvor kan man få tak i V300 og V600? Ser en butikk i prisguiden som har V600, men mener den har vært å få tak i til rett over 2000kr tidligere?? Og hva er prisen på V300? Rimi selger V220 for tiden med kontantkort til rundt kr 700,-/800,- Er dette en grei mobil?? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 V620 får du gjennom nomatica hvis du synes det er greit å handle gjennom dem. Blir vanligvis ikke noe særlig dyrt å handle derfra selv om du må gjennom tollen. Tror det er den letteste måten, ettersom at de må forholde seg til de norske lovene angående retur, angrerett osv. Men da må man klare seg uten norske menyer og ordbok ikke sant? Ja, det blir engelsk. Men jeg vet at Zodiac iallefall kan få gjort om FW til nordisk så du får norsk uten problemer. Leverer den inn på morgenen og får den tilbake samme dag hvis du betaler 2-300,- kr tror jeg. Regner med at flere service steder kan gjøre dette for deg. Vet ikke om noen norske steder som selger V620 :-( Kan kanskje sjekke i Sverige, da vil du iallefall få nordisk språkpakke. -Heiper- Lenke til kommentar
charliefoxtrot Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Følger opp ovenstående taler som spør om V220. Jeg ser det "florerer" en del av de på bruktmarkedet. De er jo fine, men er de noe særlig bra? Ligger de tett opp mot V300 og V600 i brukervennlighet og kvalitet? Mobilguiden666? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Følger opp ovenstående taler som spør om V220. Jeg ser det "florerer" en del av de på bruktmarkedet. De er jo fine, men er de noe særlig bra? Ligger de tett opp mot V300 og V600 i brukervennlighet og kvalitet? Mobilguiden666? Kvalitetsmessig ligger V300 og V600 over da V220 er mye plast. Men brukermessig er de bygget over samme lest :-) Altså BRA! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noen som vet når E1120 kommer? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Planen er Q4 2005, så det blir vel en julegave hvis du tenker på den. -Heiper- Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Noen som vet når E1120 kommer? En saftig telefon. Rett og slett lekker - A-GPS service - Barcode scanning GPS kan være greit å ha, men hva i all verden trenger man en strekkode leser på en mobiltelefon til? En SX1 med tastene på "riktig plass" Endret 18. februar 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Litt tips og triks V220. Antar at det også fungerer med V300 og V600. Dette er oppsettet for å surfe med laptop med mobilen som modem. Hei Anbefaler at du prøver følgende: Legg inn AT-kommandoen +cgdcont=1,"ip","internet.netcom.no" på modemdriveren. Hvis du har en 2000 eller XP maskin så gjøres dette under Kontrollpanel - Telefon og modemalternativer - Modemer, marker modemdriveren som du bruker og velg Egenskaper - Avansert. Som oppkoblingsnummer bruker du *99***1#. Vennlig hilsen NetCom Data/fax -----Opprinnelig melding----- Fra: Martin Sendt: 15. februar 2005 11:35 Til: Data/Fax Emne: GPRS internet oppsett til Motorola V220 Hei trenger oppsett til denne telefonen, slik at det er mulig å bruke den som modem til laptop, det ligger ikke ut på nettsidene deres såvidt jeg kan se. Har prøvd å kopiere WAP tilgangspunktet, og endret APN, men det går ikke, så jeg gjetter at det jeg trenger å gjøre er å endre IP adressen også ? Endret 21. februar 2005 av bzzlink Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Den nye Motorola V360, en E398 i kamskjellformat! - 176 x 220 pixels - 5 MB minne - T-Flash card slot - VGA, 640x480 pixels, video - Bluetooth - Push to talk - EDGE - Java MIDP 2.0 - MP3/MPEG4 player - WAP 2.0 - T9 Lekker telefon! Endret 21. februar 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Den nye Motorola V360, en E398 i kamskjellformat! - 176 x 220 pixels - 5 MB minne - T-Flash card slot - VGA, 640x480 pixels, video - Bluetooth - Push to talk - EDGE - Java MIDP 2.0 - MP3/MPEG4 player - WAP 2.0 - T9 Lekker telefon! Snaxy! Noen flere specs om denne? Jeg er interresert for å si det sånn. Den var nydelig Men litt svakt med VGAkamera nå til dags. Fint med EDGE! Den posten hører vel egentlig ikke til i denne tråden, men du kan starte en egen tråd om den i rykter og nykomlinger. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Det kan vel diskuteres hvor den hører hjemme, i motorolatråden eller rykter og sladder. Jeg postet den her med vilje i hvertfall. Her kan man poste sine spørsmål, previews, tips, triks m.m Endelig har motorola kvittet seg med den utvendige antennen! VGA kamera er greit for min del. Det er uansett (nesten) bare for mms og tull likevel. Et MP kamera bruker dessuten lengre tid å ta/lagre bilder pluss at de tar større plass. Endret 21. februar 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Den nye Motorola V360, en E398 i kamskjellformat! - T9 T9. Fin telefon. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg venter nå på Motorola MPx220. Er det noen som kan fortelle meg noen detaljer rundt denne? er så nysgjerrig.. får den over helgen :-) se her, se her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå