Gå til innhold

Motorola tråden: Post dine spørsmål, triks og tips

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det flere enn meg som har problemer med å få sendt SMS med E398? Den nekter plent å få sendt dem. Bare MMS virker. (Jeg har YoungTalk, NetCom hvis det skulle være relevant)

Har ikke hatt problemer med det tidligere, kun 2 medlinger som ikke gikk igjennom i sted, men den forsøkte på nytt senere og da gikk det.

Er det noen som har hatt problemer med å få detektert telefonen når den kobles til PC via den medfølgende USB kabelen. Har prøvd en rekke PC'er, men får bare opp melding på PC'n "USB Device Not Recognized"

Det blir Bluetooth USB adapeter på neste Motorola E1000...

Ellers meget bra med Motorola tråd. Mer info omE398, E1000 & V1000 her;

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=365941

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har noe kjennskap til modellene

V400 og V500?

V400 ser da ganske smukk ut.

http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/phone_comp.html

Og V500. Også stilsikker. Noe jeg gjerne ville ha blitt sett med.

http://www.dynamoo.com/shop/images/motorola-v500-2.jpg

Kan man grovt si at de er å regne som litt mindre utstyrt enn V600, men ellers likt og like bra, bare et og to trinn ned på stigen mao.?

Lenke til kommentar

Litt dynd denne tråden døde, siden så mange her trenger hjelp med motorola.

Liver den forhåpentligvis opp igjen med et spørsmål;

Hvor god er batteritiden på e398? Kan man høre på musikk to timer om dagen i flere dager, eller må man lade hver kveld da?

Skal kjøpe denne, så jeg lurer litt, siden standbytiden ikke sier mye om spilletid.

Lenke til kommentar

Jeg forsøker meg med dette spørsmålet en gang til:

Mange telefoner (Samsung bl.a.) har ekstreme irritasjonsmomenter når det kommer til funksjonalitet og brukervennlighet. Jeg tenker da på ting som unødig mange bekreftelsesnivåer, kvitteringsbeep ved sending av tekstmeldinger, tekstmeldingsforsvinninger, liten bokstav etter punktum, osv. osv.

Har motorolas V600 noe av dette eller andre ting som ergrer?

Lenke til kommentar

Mange telefoner (Samsung bl.a.) har ekstreme irritasjonsmomenter når det kommer til funksjonalitet og brukervennlighet. Jeg tenker da på ting som unødig mange bekreftelsesnivåer, kvitteringsbeep ved sending av tekstmeldinger, tekstmeldingsforsvinninger, liten bokstav etter punktum, osv. osv.

NEI!

Lenke til kommentar

Jeg hadde brukt mpegable xlive for å gjøre om et lite filmklipp til mobilen min, og satt i gang med å overføre den fra pc'en til mobilen via datakabelen. Ved ca. 80% får jeg en merkelig beskjed på skjermen på pc'en, og må avbryte. Det som da har skjedd er at alle filene på minnekortet har blitt slettet. Sanger, bilder, videoklipp - absolutt alt.

Når jeg nå kobler mobilen til pc'en igjen er det fullt av ikoner når jeg undersøker innholdet. "!*!*!*!", "$€@"#", "$+$+$+$" og slikt heter filnavnene. Disse går ikke ann å slette. Det står at størrelsen på filene er flere hundre mb, og det er maange filer. Kanskje 100?

Flyttbar disk :G heter nå noen rare tegn osv..

Hva har skjedd? Hvordan kan jeg fikse det? Virker jo som et virus eller noe nesten!

Lenke til kommentar

V600 bruker ikke T9, men Moto sin egen iTap. Dette kan ta litt tid å bli vant til, men er som sagt en vanesak. Jeg liker bedre T9.

-Heiper-

Lenke til kommentar

Hei.

Spør igjen om hvor lenge man kan høre på musikk med e398 før den må lades.

Hvor lenge kan man spille musikk(i headsettet) på e398 før den må lades?

Og har e398 gjøremålsliste eller noe liknende?

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med å kjøpe Motorola fra Ebay? Vil de funke i Norge(ikke noe lås eller lign.)?

Det spørs hvilket nett de er laget for, og om de er låst eller ikke.

Om låsing er det bare selgeren som kan svare deg, men det står sannsynligvis i salgsforklaringen. Forteller du hvilken modell det er snakk om vet vi hvilket nett den bruker, men det er mest sannsynlig brukelig i norge. Motorola er flinke til å lage triband og quadband.

Lenke til kommentar

Har fått meg E398, og det fungerer fint alt sammen (SMS, USB, etc)

Men jeg har sortert folk inn i kategorier i telefonlista og satt forskjellig ringetone på hver kategori. Problemet er at nå jeg får en melding, begynner telefonen å spille hele denne ringetonen! Kan man sette en universell tone for alle meldinger, uansett sender?

(Har gått inn i Profiler -> V&R Detalj og satt Tekstmeld. til en ringetone, men det hjalp ikke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...