Gå til innhold

Motorola tråden: Post dine spørsmål, triks og tips

Anbefalte innlegg

V600 blir erstattet ja, men dessverre en fattig, fattig, fattig erstatning sååå lenge etter. Fortsatt bare 5,5 Mb minne, og når man i tillegg kan ta opp video. Litt trist for en så god telefon. Hadde de friska den opp en del mer, så hadde jeg plukka den opp, for V600 er en knallgod telefon.

V635 er en grei erstatning, bedre skjerm og ikke minst minnekort. Ikke ute ennå, men den er rett rundt hjørnet og vil vel ligge på 2500-3000,- regner jeg med.

-Heiper-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden dette er en tips og triks tråd, så kan jeg anbefale et internettsted med MYE til moto telefoner. Mp3 ringetoner, bakgrunner, themes etc.

Bra Side

Gratis og registrere seg, man får heller ingen spam fra dette stedet. Regner med at du vil kunne finne en god del ting der.

-Heiper-

Lenke til kommentar
V600 blir erstattet ja, men dessverre en fattig, fattig, fattig erstatning sååå lenge etter. Fortsatt bare 5,5 Mb minne, og når man i tillegg kan ta opp video. Litt trist for en så god telefon. Hadde de friska den opp en del mer, så hadde jeg plukka den opp, for V600 er en knallgod telefon.

V620 er vel en fattig erstatning ( 265.000 farger og video ), men V635 er vel ikke akkurat det? Minnekort, 265.000 farger, 1.3 MP kamera m.m

Lenke til kommentar

Jeg har godt gjennom erfaringene folk har med V600. Foruten om at den

får overveldende bra skussmål, synes den å passe mine preferansier ift.

brukervennlighet, design, ekslusivitet og størrelse. Sagt annerledes: dette er

noe jeg har skrekkelig lyst til å få kloa i. Så:

1. Hvor får jeg tak i den?

2. Hva mye må jeg belage meg på punge ut for den ny og ev. brukt?

3. Finnes det noen av operatørene som subsidierer den?

4. Finnes det irritasjonsmomenter på sms-bruk som samsung-modellene sliter med (les. ikke storbokstav etter punktum, tekst forsvinner ved minste et feiltrykk osv.) ?

5. Hva er forskjellene på V600 og V300?

mvh

charliefoxtrot

Lenke til kommentar
Jeg har godt gjennom erfaringene folk har med V600. Foruten om at den

får overveldende bra skussmål, synes den å passe mine preferansier ift.

brukervennlighet, design, ekslusivitet og størrelse. Sagt annerledes: dette er

noe jeg har skrekkelig lyst til å få kloa i. Så:

1. Hvor får jeg tak i den?

2. Hva mye må jeg belage meg på punge ut for den ny og ev. brukt?

3. Finnes det noen av operatørene som subsidierer den?

4. Finnes det irritasjonsmomenter på sms-bruk som samsung-modellene sliter med (les. ikke storbokstav etter punktum, tekst forsvinner ved minste et feiltrykk osv.) ?

5. Hva er forskjellene på V600 og V300? 

mvh

charliefoxtrot

V300 har ikke bluetooth og videoavspilling. Ellers nøyaktig samme telefon. V300 er som E398, litt gummiaktig ytre. Utrolg flott og god å holde

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

Dette har vært tatt opp mange ganger men jeg bare spørr igjen.

Har noen klart IM på E398 ? Har prøvd meg frem via IM som er i menyen og 3 part java applikasjoner som TipicMe, mJabber o.l. Har også en annen java applikasjon som er nettavhengig men den vil heller ikke på nett.

Wap, gprs og annen surfing fungerer fint.

Har noen også slike problemer som meg?

* Telefon låser seg av og til når noen ringer (ringer kontinuelig, til og med etter jeg har slått den av)

* Laderen henger så løst i telefon at den slutter å lade når man tar på telefonen.

Ellers må jeg si at den er genial å bruke, iTap og menyene er fine. Savner bare muligheten til å lage mapper til meldingene. :hmm:

Lenke til kommentar

Moto V635

Noen bilder og lenger nede på siden står det en link til fullstendig specs. Ble offesielt lansert nå på CES Las Vegas, så den er vel kanskje å finne på motorola sine sider nå. Regner med at de gjør alt for å få den ut så fort som mulig nå, mye konkurranse i dette markedet for tiden.

-Heiper-

Lenke til kommentar

Mobilguiden:

Har du planer om å skaffe deg V635? I så fall når?

Ser på papiret ut som en veldig bra telefon. Jeg vurderte lenge moto V600 men endte tilslutt opp med en SX1, men den blir kanskje erstattet etterhvert hvis V635 viser seg å være like bra i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...