Gå til innhold

Harddisken min er korrupt!

N*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg annbefaller deg å slette partisjonene (og så opprette nye) før du formaterer... Jeg formaterte nå mi nye 250GB SATA, tok bare 15min

anyways, fant du noen måte å redde filene på?

jeg sletta partisjonen først ja.

men den begynner nok å bli sliten denne her stakkar, er nok derfor det tar så lang tid.

vet ikke om jeg kunne reddet de. men programmet brukte flere dager så jeg gadd ikke mer.

Lenke til kommentar

jeg bruker et program som er helt genialt til å recovere data,(pluss mbr) men bare filer og mapper, og du må forresten ha en annen hd å kopiere til. Programmet heter pc file inspector recovery og er dessuten gratis.

du får det hos www.convar.de ;)

Lenke til kommentar
jeg bruker et program som er helt genialt til å recovere data,(pluss mbr) men bare filer og mapper, og du må forresten ha en annen hd å kopiere til. Programmet heter pc file inspector recovery og er dessuten gratis.

du får det hos www.convar.de ;)

skal prøve den nå, takk. kjører den i windows eller DOS?

EDIT: Windows

Endret av Maniac
Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :w00t:

Jeg klarte det! 95 GB med data, jeg har klart å redde alt!!! woohohohohooo :dribble:

Brukte min SATA og instalerte Windows XP på den, koblet til den "korrupte" HDD'en. Så installerte jeg Active@ UNDELETE fra www.ntfs.com og vips! etter en 10min lang scan, jeg can recover ALT!

Lenke til kommentar

jeg var ferdig klokken 05. da :)

men forsatt så har jeg ikke klart å redde ALLE filene :( Det ser ut som om det programmet jeg brukte klarte ikke å redde filer større enn 40mb. har ikke peil hvorfor det er sånn, alle filene som jeg skulle redde var "healty" eller "recoverable". fatter ikke noe ass.

anyways. hvis du har dårlige sektorer på Harddisken din, så bruk HDD Regenerator, som fikser ødelagte sektorer. slike operasjoner tar litt tid, så jeg kommer til å sette den på når jeg drar på jobb. (men jeg har testa i går, og det funker).

http://www.topdownloads.net/software/view.php?id=8307

Lenke til kommentar

heheeee.

Jeg kjørte i dag HDD Regenerator i DOS - den fant 308 dårlige sektorer, og klarte å fikse dem alle. Jeg starta PC'en deretter i Windows og klarte å åpne disken helt vanlig via explorer og redde ALLE filene mine!

:w00t:

flått

Endret av Maniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...