Gå til innhold

Fikk OEM-CPU i en Boxed-eske.

agitator

Anbefalte innlegg

Bestilte denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304045 på tirsdag. Mottok den i dag. Den kom i en boks, sammen med vifte, som en Boxed skal gjøre. Men, på CPU die'en så står det ADA3000DIK4BI.

På en boxed så skal det stå ADA3000BIBOX.

Hvordan kan dette ha seg? Jeg sjekket hva DIK4BI står for, og det er heldigvis en Winchester, bare at den er OEM og ikke Boxed...men synes likevel dette er rart.

En annen ting som var rart med leveransen jeg mottok var at hovedkortet (ASUS A8N-SLI) hadde SLI-chip'en inn feil vei. Den stod på Dual, og ifølge manualen så skal den som default stå som Single.

Kan det tenkes at jeg har mottatt varer som alt har vært i bruk?

Endret av agitator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er overrasket fordi jeg fikk en OEM-CPU i en Boxed-eske. Synes du ikke det er rart? Komplett oppgir på sine sider at produktet de selger har produktkode ADA3000BIBOX, som en boxed skal ha. CPU'en som jeg fikk har produktkode ADA3000DIK4BI, som er koden for OEM-CPU'er. Forstod du ikke hva jeg mente i den første posten?

Lenke til kommentar
Jeg er overrasket fordi jeg fikk en OEM-CPU i en Boxed-eske. Synes du ikke det er rart? Komplett oppgir på sine sider at produktet de selger har produktkode ADA3000BIBOX, som en boxed skal ha. CPU'en som jeg fikk har produktkode ADA3000DIK4BI, som er koden for OEM-CPU'er. Forstod du ikke hva jeg mente i den første posten?

Beklager, jeg må ha lest feil. Du bestilte Boxed versjon men fikk OEM? I så fall er det merkelig ja, da kan det være brukt ja. Skjønte ikke helt i begynnelsen hva du mente nei. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...