agitator Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Bestilte denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304045 på tirsdag. Mottok den i dag. Den kom i en boks, sammen med vifte, som en Boxed skal gjøre. Men, på CPU die'en så står det ADA3000DIK4BI. På en boxed så skal det stå ADA3000BIBOX. Hvordan kan dette ha seg? Jeg sjekket hva DIK4BI står for, og det er heldigvis en Winchester, bare at den er OEM og ikke Boxed...men synes likevel dette er rart. En annen ting som var rart med leveransen jeg mottok var at hovedkortet (ASUS A8N-SLI) hadde SLI-chip'en inn feil vei. Den stod på Dual, og ifølge manualen så skal den som default stå som Single. Kan det tenkes at jeg har mottatt varer som alt har vært i bruk? Endret 13. januar 2005 av agitator Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ifølge linken din står det at det er en boxed versjon, så hvorfor er du overrasket? Lenke til kommentar
agitator Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg er overrasket fordi jeg fikk en OEM-CPU i en Boxed-eske. Synes du ikke det er rart? Komplett oppgir på sine sider at produktet de selger har produktkode ADA3000BIBOX, som en boxed skal ha. CPU'en som jeg fikk har produktkode ADA3000DIK4BI, som er koden for OEM-CPU'er. Forstod du ikke hva jeg mente i den første posten? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg er overrasket fordi jeg fikk en OEM-CPU i en Boxed-eske. Synes du ikke det er rart? Komplett oppgir på sine sider at produktet de selger har produktkode ADA3000BIBOX, som en boxed skal ha. CPU'en som jeg fikk har produktkode ADA3000DIK4BI, som er koden for OEM-CPU'er. Forstod du ikke hva jeg mente i den første posten? Beklager, jeg må ha lest feil. Du bestilte Boxed versjon men fikk OEM? I så fall er det merkelig ja, da kan det være brukt ja. Skjønte ikke helt i begynnelsen hva du mente nei. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Var ikke esken forseglet da? Intel cpuene jeg har bestilt tidligere har alltid kommet i en eske forseglet fra Intel. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Litt merkelig hvis den er brukt siden komplett har over 500stk av denne typen CPU på lager. Skulle tro de ikke trengte å sende en brukt en i så fall. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kanskje du har fått en av de CPUene som ikke passerte AMDs kvalitetskontroll Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kanskje du har fått en av de CPUene som ikke passerte AMDs kvalitetskontroll Tviler på det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) ADA3000DIK4BI = Stepping. ADA3000BIBOX = Produktnummer for ekse med CPU og vifte. Edit: Alle CPU-ene er like, blir bare levert i forskjellige pakker. Endret 13. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå