co2 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) .SUB .IDX Fulgte med en Video, er det subtitles eller noe? EDIT: http://www.softni.com/ ok, så det er subtitles. Hvordan får jeg det til å virke? Endret 13. januar 2005 av co2 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) du trenger et program som kjører mens du spiller av filmen, søk litt på google, husker ikke hva dette heter Endret 13. januar 2005 av Hetland Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Ingen som vet hvordan jeg kjører det? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du må ha en mediaavspiller som støtter bruk av subtitles, som fks BSplayer Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Skjer ingenting når jeg loader Subtitles Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har hatt de samme problemene når de 2 filtypenene kommer sammen... Kanskje du kan prøve VideoLan mediaavspilleren Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 KAn man lade en dvd med fungerende sub-titles da??? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 www.divx-digest.com du finner nok alt du trenger der.. det jeg pleide å bruke til subs het VobSub... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Med bsplayer berre starter du filmen å drar suben inni (den må passe til filmen^^) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Med bsplayer berre starter du filmen å drar suben inni (den må passe til filmen^^) Ja, men som trådstarter sier er det noe kluss med .sub og .idx subs i BSplayer Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Med bsplayer berre starter du filmen å drar suben inni (den må passe til filmen^^) Ja, men som trådstarter sier er det noe kluss med .sub og .idx subs i BSplayer Hvis videofila og *.sub fila har samme navn og ligger i samme katalog, så åpner BSplayer subtitle automatisk når du starter filmen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis du lager en mappe som heter f.eks "torepettersfilmer", og legger filmen inni, la oss si at filmen heter "film1". Så legger du inn subtitle filen, og gir den samme navn som filmen, altså "film1". Da skal det komme subtitle når du spiller av filmen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå