Gå til innhold

Skal ha en stille pc, noen tips?

Mogge_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hallo?

hva preiker dere om? under 30 grader med luftkjøling? tror nok det skal godt gjøres... hvertfall med de 12dba viftene der...

men som du spørr om i tråden... ja de viftene der vil gjøre pcn din stille...men jeg tviler på at de kommer til å kjøle noe som helst...bortsett fra å holde en viss sirkulasjon i kabinettet da..som seff hjelper litt..

skal du ha lav temp kjøp vannkjøling ;)

Lenke til kommentar
hallo?

hva preiker dere om? under 30 grader med luftkjøling? tror nok det skal godt gjøres... hvertfall med de 12dba viftene der...

men som du spørr om i tråden... ja de viftene der vil gjøre pcn din stille...men jeg tviler på at de kommer til å kjøle noe som helst...bortsett fra å holde en viss sirkulasjon i kabinettet da..som seff hjelper litt..

skal du ha lav temp kjøp vannkjøling ;)

Ok, men har du en sånn ca temperatur det vil være inni kabinettet med 5 sike papast vifter?

Lenke til kommentar
Under 30 gradet i kabinettet er intet problem.

Jeg har romtemp i kabinettet, ca. 25 grader.

Jeg vet ikke hva ca. temp kommer til å bli i ditt kabinett, men tror nok ikke det blir varmt akkurat.

5 slike vifter vil nok gi god nok temp vil jeg tro.

Takker.. skal se om jeg får bestilt meg noen snart..

Lenke til kommentar
"5 vifter á 14 Decibel vil gi ca. 20.99 Decibel totalt."

Se under "Verktøykista" på www.overklokking.no

Oki..Men kal jo ha viftestyring på de, så kanskje det hadde vært bedre å velge et par med mer luftgjennom strømmning, eller hva syns dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...