Mogge_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har nå 5 kabinettvifter på 80x80 mm og syns de bråker... Noen som vet om noen bra vifter som kjøler bra smt at de går stille? Har sett på ppst viftene, den på 12db sre bra ut.. Så trenger deres hjelp... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tror ikke det er så mye negativt å si om papst... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Tror ikke det er så mye negativt å si om papst... Holder det med 5 stk av denne typen for å få pc til å lige på ca 30 idle og 35-40 på load? Link til viften jeg tenker på : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=8412N2GL Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det vil nok senke temperaturen til under 30 vil jeg tro. 3 som suger luft inn, 2 som suger ut, samt PSU viften. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Det vil nok senke temperaturen til under 30 vil jeg tro. 3 som suger luft inn, 2 som suger ut, samt PSU viften. Vil de papst viftene senke temperaturen til 30 grader? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hallo? hva preiker dere om? under 30 grader med luftkjøling? tror nok det skal godt gjøres... hvertfall med de 12dba viftene der... men som du spørr om i tråden... ja de viftene der vil gjøre pcn din stille...men jeg tviler på at de kommer til å kjøle noe som helst...bortsett fra å holde en viss sirkulasjon i kabinettet da..som seff hjelper litt.. skal du ha lav temp kjøp vannkjøling Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 hallo? hva preiker dere om? under 30 grader med luftkjøling? tror nok det skal godt gjøres... hvertfall med de 12dba viftene der... men som du spørr om i tråden... ja de viftene der vil gjøre pcn din stille...men jeg tviler på at de kommer til å kjøle noe som helst...bortsett fra å holde en viss sirkulasjon i kabinettet da..som seff hjelper litt.. skal du ha lav temp kjøp vannkjøling Ok, men har du en sånn ca temperatur det vil være inni kabinettet med 5 sike papast vifter? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Under 30 gradet i kabinettet er intet problem. Jeg har romtemp i kabinettet, ca. 25 grader. Jeg vet ikke hva ca. temp kommer til å bli i ditt kabinett, men tror nok ikke det blir varmt akkurat. 5 slike vifter vil nok gi god nok temp vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Under 30 gradet i kabinettet er intet problem.Jeg har romtemp i kabinettet, ca. 25 grader. Jeg vet ikke hva ca. temp kommer til å bli i ditt kabinett, men tror nok ikke det blir varmt akkurat. 5 slike vifter vil nok gi god nok temp vil jeg tro. Takker.. skal se om jeg får bestilt meg noen snart.. Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Kjøp deg heller en viftekontroller. Edit: 5 vifter på 14db blir ikken 14db støy. Endret 15. januar 2005 av Jensi Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Kjøp deg heller en viftekontroller. Edit: 5 vifter på 14db blir ikken 14db støy. Har vifte kontroller.. Hva mente du med : 5 vifter på 14db blir ikken 14db støy?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 "5 vifter á 14 Decibel vil gi ca. 20.99 Decibel totalt." Se under "Verktøykista" på www.overklokking.no Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 "5 vifter á 14 Decibel vil gi ca. 20.99 Decibel totalt."Se under "Verktøykista" på www.overklokking.no Oki..Men kal jo ha viftestyring på de, så kanskje det hadde vært bedre å velge et par med mer luftgjennom strømmning, eller hva syns dere? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hvis du skal bruke de alle sammen på en viftestyring, så hadde det jo klart vært bedre med vifter med mer luft gjennomstrømning. Modd litt, slik at du kan kjøpe 120mm vifter Endret 15. januar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Har nå bestilt vannkjøling, så da er det med støy nesten ute av verden for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå