EC Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei, alle PHP/MySQL-kyndige! Overklokking.no trenger noen til å ta seg av 2 små prosjekter som involverer PHP / MySQL. De er som følger: 1. Casemodgalleri 2. 3DMark-team Casemodgalleriet skal lages slik at forumbrukere kan sende inn bidrag som må godkjennes. Det skal også lages en funksjon for opplasting av et visst antall bilder, som skal formatteres vha. GD library (ok.no -logo skal legges over, thumbnail skal genereres og stor utgave av bildet skal genereres ut fra et gitt sett regler). Det skal også legges inn 2 tekstfelt der deltagerne legger inn informasjon om hva som er gjort og hvilken hardware de har. Tekstfeltene skal formatteres slik at linjeskift og avsnitt tas med. Når et bidrag er sendt inn, skal en epost genereres til den / de som har admin-status. Vedkommende logger da inn på en backend og ser igjennom de innsendte bidragene. Dersom et bidrag ser OK ut, sendes det til publisering. I motsatt fall sendes en epost til innsender med forklaring på hvorfor bidraget ikke blir lagt ut. Bidraget m/bilder skal da merkes for sletting. Sletting gjøres manuelt, per bidrag. Det må være mulig for admin å redigere innsendte bidrag i ettertid. Det skal også lages et script som henter ut en random casemod for presentasjon på forsiden vår. Det må også være mulig å stemme på bidragene, noe som krever at man er logget inn på forumet vårt (teknisk løsning for sjekk av dette utarbeides i samarbeid med forumets driftsansvarlig). Vi skal også ha en topp 10-liste, samt opplisting av innsendte bidrag på lik linje med det vi har hatt til og med i dag. 3DMark-team: Dette er en database som skal holde oversikt over innsendte bidrag i vårt 3DMark-team. Innsendte bidrag skal kontrolleres før de legges ut, på lik linje med casemod-galleriet. Det skal genereres topp-10 -liste, samt være mulig å lage lister sortert ut fra andre krav (f.eks. type skjermkort, 3DMark-versjon, evt. andre benchmark-programmer). Her er vi ikke 100% ferdig med å finne ut hvordan ting skal være, men det skulle være i orden rimelig snart. Krav til de(n) som tar oppdraget: Må dokumentere koden hele veien, slik at andre i ettertid kan modifisere koden på en enkel måte. Sikkerhet må ivaretas på best mulig måte, og det ferdige resultat skal være særs enkelt å legge ut. Tidsfrist for ferdigstillelse: så snart som mulig, men ikke senere enn utgangen av april måned. Honorar for jobben blir etter avtale. Dette er 2 oppdrag som skulle være kjapt gjort, og som vil gi en hyggelig avkastning. Send epost til [email protected] dersom du tar oppdraget! Og: Dersom vi er fornøyd med resultatet, skal man ikke se bort fra at det kan komme flere oppdrag! Denne tråden stenges og tas bort som sticky så snart vi har fått folk til å gjøre jobben. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kult! Men er nok ikke kvalifisert nok Gleder meg uansett til å se hvordan dette blir, må jo bare bli bra Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 hadde gjort det hvis jeg hadde hatt muligheten til det Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 If they can't do it, why do they answer...? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hmm... virker intressant det her. Kunne forsåvidt forsøkt meg litt på det her hadde det ikke vært for at jeg har andre prosjekter som jeg kanskje bør se å få ferdig snart. Edit: er det mulig at flere samarbeider om samme prosjekt? I såfall _kan_ jeg vurdere det. Endret 18. januar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Nei, kun 1 person bør jobbe med hvert prosjekt. Har brent meg før på å administrere multitasking-operasjoner innen programmering... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Med CVS bør ikke det være noe problem? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har dere fått folk til å gjøre arbeidet for dere ? Ser ut som en ganske så grei oppgave egentlig, det eneste jeg personlig ikke har noe greie på er GD. Det med å skalere bildet, lage thumbnail er ikke noe problem, eneste som kan være problemet er vannmerke logoen. Lenke til kommentar
ibit Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei, sendte epost til dere om saken for en uke siden. har ikke fått noe svar. Jeg driver et dataprogrammeringsfirma og har mulighet og kompetanse til å kunne få oppgaven unnagjort. hvis dere vil ha referanser/prosjekter jeg har jobbet med tidligere er det bare å si ifra. mvh, Kim Lenke til kommentar
bollmus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ville det ikke vært greit å vise at man ikke er den dårligste arbedisgiveren som er? Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har sendt ut svar til alle som har meldt sin interesse, men det later til at en del eposter ikke har rukket fram. Nåværende status: Oppgaven med casemodgalleriet er tatt, og vi er straks klare med en kravspesifikasjon til programmereren. Oppgaven med 3DMark-team er ikke tatt, men det gjenstår litt arbeid før vi har en kravspesifikasjon klar. Lenke til kommentar
ibit Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hei, har mulighet til å ta det siste... send svar på [email protected] har sendt dere to eposter, men det har jo ikke funket så bra tydeligvis. Kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå