grilt perser Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har planer om å kjøpe meg en ny pc. Syns at dell hadde et bra tilbud på Dimension 8400. Men hvor bra blir egentlig pc`en hvis du setter inn et 256MB PCI-Express nVidia GeForce 6800 med DVI/VG? Vil den greie å henge med i de nyeste og krevende spillene, eller må jeg ha noe bedre??? Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Den burde ikke ha noen store problemer med de nyeste spillene bare du setter i et bedre skjermkort. Skulle jeg kjøpt den ville jeg gått for en 3.0GHz CPU. Da ble det 7748kr. Lenke til kommentar
grilt perser Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 problemet er at det er et så sinnsykt stort økonomisk steg opp til det neste skjemkortet ...vil ikke dette kortet duge i det hele tatt? Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Seriøst: Hold deg unna Dell. Harddiskene blir alarmerende varme (de bruker Maxtor SATA disker fra 120 gb og oppover som blir 56 grader ++ og sier at "det skal være sånn) og eneste kjøling som eksisterer inni de er CPU kjøling. Når CPUen jobber hardt, så kjører CPU viften(e) fortere og da blir det bråkete. Lenke til kommentar
grilt perser Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Kjenner mange som har Dell -pc. De er storfornøyde, og pc`en går så det suser... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Helt til noe går i stykker og du oppdager at de har spesial løsninger som koster flesk å skifte ut. Skulle skifte ut en av\på bryter på en compaq maskin, de skulle ha 800 for den delen (var 3 ledd på et printkort). For diskett stasjon skulle de ha 1200 kr ( hørte for gøy), ble nok et nytt kabinett den gangen ja Og u i fra sidene deres så ser ikke Dell så mye billigere ut på reserve delene deres :/ Moralen er: Kjøp deler og bygg selv he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå