Gå til innhold

Hvilket Windows OS synes du er best?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg ville høre hva dere synes er det beste OS. Har hatt veldig mye problemer med windows her på det siste, så jeg tenkte det ville være lurt å få litt outside opinions. Jeg personlig bruker Win XP Pro, det er helt greit - hvertfall bedre enn Home Edt.

Skriv hva du synes er best og hvorfor. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Win 2000 pro er best! Har bare brukte Win 95, 2k og xp.

XP var helvete så ustabilt og den eneste forskjellen jeg merket fra home til pro, var at det var grønnfarge på den dingsen som viser windows loadingen.

Bruker 2k mest fordi jeg er vant til det tror jeg. Savner i hvertfall ikke den ubrukelige og kjedelig layouten i XP! Xp får meg til å kjenne meg som en totalt-nybegynner når det popper opp textbobler i hytt og være om at jeg må trykke på start for å velge programmer osv.. :yucky:

Lenke til kommentar
Jeg synes Win 2000 pro er best! Har bare brukte Win 95, 2k og xp.

XP var helvete så ustabilt og den eneste forskjellen jeg merket fra home til pro, var at det var grønnfarge på den dingsen som viser windows loadingen.

Bruker 2k mest fordi jeg er vant til det tror jeg. Savner i hvertfall ikke den ubrukelige og kjedelig layouten i XP! Xp får meg til å kjenne meg som en totalt-nybegynner når det popper opp textbobler i hytt og være om at jeg må trykke på start for å velge programmer osv.. :yucky:

Xp pro er for mer avansert nettverksbruk. Skal du ha PC i domene må du ha pro, ellers skiller det seg ikke så mye fra home.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...