[makeway] Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Heisann! Jeg ville høre hva dere synes er det beste OS. Har hatt veldig mye problemer med windows her på det siste, så jeg tenkte det ville være lurt å få litt outside opinions. Jeg personlig bruker Win XP Pro, det er helt greit - hvertfall bedre enn Home Edt. Skriv hva du synes er best og hvorfor. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Windows 3.11, uten tvil! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tja .. Win2k eller XP. ME har masse bugs og henger seg opp. Win98 er ikke aktuelt lenger. Finnes jo 10x bedre OSer enn Windows men dessverre er ikke alle kompatibel med alle programmene. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Liker windows xp best Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg synes Win 2000 pro er best! Har bare brukte Win 95, 2k og xp. XP var helvete så ustabilt og den eneste forskjellen jeg merket fra home til pro, var at det var grønnfarge på den dingsen som viser windows loadingen. Bruker 2k mest fordi jeg er vant til det tror jeg. Savner i hvertfall ikke den ubrukelige og kjedelig layouten i XP! Xp får meg til å kjenne meg som en totalt-nybegynner når det popper opp textbobler i hytt og være om at jeg må trykke på start for å velge programmer osv.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (denne posten er seriøs) Windows XP Pro med SP2 synes jeg er best. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) (denne posten er seriøs) Windows XP Pro med SP2 synes jeg er best. Enig Edit: fjerna noe jeg ikke så Endret 13. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) (...) selv om jeg ikke har testa linux eller noen andre. (...) Så var dette snakk om Windows, og ikke Linux! Endret 14. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 er det noen som kan si litt om 2k??? har ikke hørt noe om det jeg... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ' date='13/01/2005 : 16:53'] er det noen som kan si litt om 2k??? har ikke hørt noe om det jeg... hehe 2k = 2000 , altså Win 2000 k (kilo? = 1000) Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg synes Win 2000 pro er best! Har bare brukte Win 95, 2k og xp. XP var helvete så ustabilt og den eneste forskjellen jeg merket fra home til pro, var at det var grønnfarge på den dingsen som viser windows loadingen. Bruker 2k mest fordi jeg er vant til det tror jeg. Savner i hvertfall ikke den ubrukelige og kjedelig layouten i XP! Xp får meg til å kjenne meg som en totalt-nybegynner når det popper opp textbobler i hytt og være om at jeg må trykke på start for å velge programmer osv.. Xp pro er for mer avansert nettverksbruk. Skal du ha PC i domene må du ha pro, ellers skiller det seg ikke så mye fra home. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Win XP er best basert på min erfaring, helt stabilt og uten problemer så lenge man vet hvordan man skal bruke det Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Styrken til windows har alltid vært kombabilitet, selv haugamle dos-greier virker. Prisen kan i enkelte tilfeller bli fart og stabilitet, men dette har bli svært bra med XP. Klart den mest brukervennlige og beste win!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå