Hurley Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Ja, jeg sitter med en 19" CRT nå, og vurderer å gå over til en 17" LCD. Siden jeg spiller ganske mye så er jeg interessert i en skjerm med lav responstid for å få så lite etterslep som mulig. Hadde planer om å kjøpe Iiyama ProLite E435S, men vet ikke helt hva jeg skal lese ut av testen her på HW.no. Finnes det noen bedre skjermer til spilling der ute rundt 3000,-? Har lest noen tester, og skjønner at LCD ikke er etterslep-fri, men det er heller ingen skjermer som er blitt kåret til etterslep-kongen? Siden responstiden er på vei ned, bør jeg vente? Kommer jo sikkert bare til å fortsette å synke? Endret 13. januar 2005 av Hurley Lenke til kommentar
apwr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nec 1770NX! Hvorfor? Les alle de andre trådene da vel! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) "Arne Olav" har gitt ganske god kommentar i prisguiden om Iiyama ProLite E435S, men jeg får undersøke den NEC-skjermen da. Edit: Kanskje Jørgen Fundingsrud eller noen andre fra HW.no kan si om det er merkbar forskjell på NEC og Iiyama i spill? Endret 14. januar 2005 av Hurley Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 tror nok jeg ville valgt Nec 1770NX Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Men da gjør jeg det da! Bare ikke det kommer en ny NEC i neste uke da... Lenke til kommentar
immo Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Men da gjør jeg det da!Bare ikke det kommer en ny NEC i neste uke da... Denne NEC'en er jo "akkurat" sluppet.. så er ikke den store faren. Selv den eldre 1760 er jo dessuten glimrende og kan nesten anbefales på lik linje.. Nye produkter vil alltid komme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå