[makeway] Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 heisann... Jeg har problemer med å pakke ut filer som er over 4G, winRAR sier at det ikke går ann!! Er det noen andre apps jeg kan bruke??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du har sikkert FAT32 filsystem på disken, der er begrensningen 4 GB. Hvis du konverterer den aktuelle partisjonen til NTFS skal alt være i orden. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 åssen gjør du det??? (please explain in "dummies language") Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Når du installerer WinXP så kan du velge mellom Fat32 og NTFS Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Start - Kjør (Winkey + R) - CONVERT diskbokstav: /FS:NTFS For eksempel CONVERT C: /FS:NTFS Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 det eksemplet som NeoRag skrev er nok det enkleste tror jeg. personlig har jeg ikke sansen for å konvertere partisjoner uten å formatere dem først. vet ikke helt hvorfor men blir no bare sånn. hvis man ikke er så heldig å har Partition Magic liggende da. den er ganske enkel å gjøre slike ting med. bra er den også. iallefall 8.0 versjonen. går ikke an å gjøre det fra Diskbehandlingen heller ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå