Gå til innhold

Corsair eller Kingston?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner noen som har kjøpt kingston, og en annen som har kjøpt corsair. Ingen av dem har hatt problemer. De holder sannsynligvis like lenge som pcen begge to. Da du i tillegg ikke overklokker den bærbare så har det vel lite å si. Begge fungerer godt. Jeg har forøvrig gode erfaringer med kingston-minne til stasjonære.

Lenke til kommentar
Jeg mener Corsair er best

Noen spesiell grunn til det eller?

Jeg kan igrunn si det jeg vil, begrunnelse er bare en plussfaktor som får dere til å høre på meg ;)

Grunnen til det er at de brikkene jeg har sett på så har Corsair gitt mest ytelse for pengane, dvs lav timings og større minne.

Derfor.

Lenke til kommentar
Jeg mener Corsair er best

Noen spesiell grunn til det eller?

Jeg kan igrunn si det jeg vil, begrunnelse er bare en plussfaktor som får dere til å høre på meg ;)

Begrunnelse er et minimum for i det hele tatt å svare når noen spør.

Derfor slettet jeg også ett av innleggene i denne tråden.

Lenke til kommentar

Takker for mange svar, men må innrømme at jeg ikke ble så veldig mye klokere.

Har lett litt selv, og kom over denne tidligere tråden fra oktober. Trådstarter har ikke egentlig fått svar på spørsmålet sitt her, men dersom det er sant som han sier at de Corsair-minnebrikkene har 400 MHz FSB, vil ikke disse da være et bedre kjøp enn Kingston-brikkene man kan velge på netshop, siden disse står oppført med 333 MHz? Spesielt når de koster det samme.

Bare lurer siden jeg ikke vet.

Lenke til kommentar

Har brukt masse kingston i pc`r jeg har satt sammen, og det har ALDRI vært noe kluss. Corsair har jeg liten erfaring med, men har hørt mye godt om de.

Uansett hva du velger for du nok minnebrikker med god kvalitet.

NB: Kingston har livsgaranti, mulig Corsair også har dette.?

Lenke til kommentar

hehe, vel jeg tenkte mer på sånn når f.eks en contracter leverer et atomkraftverk til et land, eller industri-anlegg, hangarskip osv, om det er "garanti" på sånne avtaler, og hvor lenge i såfall. "Våre atomanlegg kommer med 20.000 års garanti! *host*men det tar 200.000 år å bryte ned avfallet*kremt*.

Beklager off-tooic, gir meg nå. *løper*

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...