Palantir_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Vurderer å kjøpe 1557-GLS fra netshop, men hva er best av Corsair og Kingston 512 Mb minne? Begge gir et tillegg på 850 kroner... Edit: skriveleif Endret 13. januar 2005 av Palantir_ Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjenner noen som har kjøpt kingston, og en annen som har kjøpt corsair. Ingen av dem har hatt problemer. De holder sannsynligvis like lenge som pcen begge to. Da du i tillegg ikke overklokker den bærbare så har det vel lite å si. Begge fungerer godt. Jeg har forøvrig gode erfaringer med kingston-minne til stasjonære. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg mener Corsair er best Lenke til kommentar
Palantir_ Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg mener Corsair er best Noen spesiell grunn til det eller? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ville tatt Corsair. Her er man så å si alltid sikker på å få et kvalitetsprodukt. Corsair har aldri skuffet meg. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Funker vel begge deler, men ville gått for Kingston selv. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg mener Corsair er best Noen spesiell grunn til det eller? Jeg kan igrunn si det jeg vil, begrunnelse er bare en plussfaktor som får dere til å høre på meg Grunnen til det er at de brikkene jeg har sett på så har Corsair gitt mest ytelse for pengane, dvs lav timings og større minne. Derfor. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du må bare se om det er noen forskjell i cache latencey (CL) Ellers så er det vel ikke store forskjellen. Både Corsair og Kingston leverer gode minnebrikker. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 etter min erfaring er kingston en bunnsolid minneprodusent som har vert velkjent i en del år. personelig ville jeg tatt kingston pga meget god erfaring med kingston minne. ikke at corsair er noe dårlig alså. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Etter min mening så er begge merkene et kvalitetsprodukt av klasse Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg mener Corsair er best Noen spesiell grunn til det eller? Jeg kan igrunn si det jeg vil, begrunnelse er bare en plussfaktor som får dere til å høre på meg Begrunnelse er et minimum for i det hele tatt å svare når noen spør. Derfor slettet jeg også ett av innleggene i denne tråden. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg ville gått for Corsair. Lenke til kommentar
Palantir_ Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takker for mange svar, men må innrømme at jeg ikke ble så veldig mye klokere. Har lett litt selv, og kom over denne tidligere tråden fra oktober. Trådstarter har ikke egentlig fått svar på spørsmålet sitt her, men dersom det er sant som han sier at de Corsair-minnebrikkene har 400 MHz FSB, vil ikke disse da være et bedre kjøp enn Kingston-brikkene man kan velge på netshop, siden disse står oppført med 333 MHz? Spesielt når de koster det samme. Bare lurer siden jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kingston har jeg hørt er de brikkene som har best kompabilitet sammen med crucial rager de på toppen på dette området kingston har gode priser. hadde valgt corsair på på de dyrere høyytelsesbrikkene og kingston på budsjettbrikkene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vel, begge er gode, men gå for Corsair siden jeg har kun positive erfaringer!! Lenke til kommentar
Royal Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har brukt masse kingston i pc`r jeg har satt sammen, og det har ALDRI vært noe kluss. Corsair har jeg liten erfaring med, men har hørt mye godt om de. Uansett hva du velger for du nok minnebrikker med god kvalitet. NB: Kingston har livsgaranti, mulig Corsair også har dette.? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 NB: Kingston har livsgaranti, mulig Corsair også har dette.? Corsair har også livstidsgaranti. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Sorry for Off-Topic, men litt nysjerrig: Finnes det produkter som har MER enn livstidsgaranti? F.eks 1000 års garanti? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Sorry for Off-Topic, men litt nysjerrig:Finnes det produkter som har MER enn livstidsgaranti? F.eks 1000 års garanti? lol Det vil si det samme som livstidsgaranti , skulle jeg tro Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) hehe, vel jeg tenkte mer på sånn når f.eks en contracter leverer et atomkraftverk til et land, eller industri-anlegg, hangarskip osv, om det er "garanti" på sånne avtaler, og hvor lenge i såfall. "Våre atomanlegg kommer med 20.000 års garanti! *host*men det tar 200.000 år å bryte ned avfallet*kremt*. Beklager off-tooic, gir meg nå. *løper* Endret 13. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå