Siow Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Begynner å bli lei av 704/128 linjen min. Har lyst til å øke til rundt 1mbit, men vet ikke hvilken levrandør jeg skal velge. Der jeg bor har vi bare tilgang til: Telenor (som vi har fra før), Tiscali, Bluecom og Tele2. Vet ikke om flere. Tenkte litt på tiscali, noen som har noen erfaringer med de? Det er de som er billigst, er vel 400kr i måneden. Nei, har ikke tilgang til Catch og heller ikke Nextgentel. PS: kun internett, ikke telefon. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) I mitt tilfelle har Tiscali blitt en enorm pain in the ass som aldri leverte det de skulle, ikke var villig til å orde opp, de hadde null system i systemet sitt når det gjaldt saken min, elendig kundeservice, alt var altså generelt helt fullstendig ræva. Det er lenge siden abonnementet ble stengt, likevel sender de fortsatt regninger "ellers så blir abonnementet stengt". Får se hva utfallet i forliksrådet blir. Dette er min erfaring, jeg regner med at andre har noe mer hyggelig å fortelle. Edit: Hadde Telenor før jeg flyttet (et par år siden) og var veldig fornøyd. Har Catch nå og er også meget fornøyd, men Catch er jo uansett ikke aktuelt for deg. Endret 13. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
umy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hmm, jeg hadde faktisk mer oppetid med telenor, men det er ikke det største problemet jeg har hatt med tiscali, det er all tiden hvor hastigheten har gått så og si mot null.. så et par minutter senere så er det fint og flott igjen.. kundeservice kan jeg ikek si noe på, kom greit raskt igjennom og han hadde peil han som satt der.. karakter 3/6 fra meg.. Lenke til kommentar
eXpoN Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har tiscali linje nå (704/128), og de har den siste mnd. fått utrolig høy latency. Kan eksempelvis vise til pingtiden mot gameserver.no, der den lå på 20-30, mens jeg nå ligger på 40-60ms. Har derimot aldri hatt nedetid på nettet, eller større problemer. Så har aldri måtte benytte meg av kundeservice. Men kan aldri tenke meg at det er verre kundeservice hos Tiscali enn hos andre isp'er. Lenke til kommentar
Siow Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Bør kanskje bare oppgradere linjen min. Er jo ikke mye i prisforskjell uansett.. Lenke til kommentar
runnis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hatt tiscali i 2 år, nede ca 2 timer en gang..dårlig kundeservice! leverer avtalt hastighet. billigst uten tlf da jeg tegnet avtale. de bryr seg ikke om jeg har aldri så mange servere på alle slags porter eller hvor mange jeg deler nettet med.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har hatt Tiscali i litt over 1 år jeg, har aldri hatt noen problemer med nedetid eller noe sånt. Kundeservice har jeg ikke brukt. Pluss for at de ikke tar betaling for ikke fasttelefon! Gjør iallefall ikke det fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå