RBW Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Presser prisene på DVD-brennere Lite-On og BenQ presses hardt av Samsung i kampen om OEM-markedet. Aner vi enda billigere DVD-brennere i den nærmeste fremtid? Les artikkelen her Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jaja, samma f. DVD-spillerne behøver ikke å bli billigere nå. 450-500 er billig nok. Men hva med dvd-opptakere til stua? De burde bli billigere.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Lite-On og BenQ presses hardt av Samsung i kampen om OEM-markedet. Hmm.. Jeg kikker litt på retailmarkedet nå: Samsung 16x: 544 kr Lite-On 16x: 603 kr Benq 16x: 608 kr Lenke til kommentar
barvini Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Men hva med dvd-opptakere til stua? De burde bli billigere.. Det er jeg enig Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Når jeg får en dvd-brenner med s-ata til under 500kr kjøper jeg, uansett ytelse. Fram til da klarer jeg meg uten cd-rom engang Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Men hva med dvd-opptakere til stua? De burde bli billigere.. Det er jeg enig jepp. De kan også presse utviklingen og maxe brennehastigheten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Egentlig klarer jeg meg utmerket med en kombinert CD-brenner og DVD-leser. Jeg har ingen planer om å bytte ut denne med det første. (Unntak: om jeg får solgt combo'en min for en grei pris, f.eks 350kr, og da bare behøver å legge i en hundrelapp for å få en billig 8x DVD-brenner) Dvs. Brenneytelse er så uviktig for meg at lav pris for å oppgradere blir det eneste som kan få meg til å kjøpe DVD-brenner. Behovet mitt for DVD-brenner er nært null men jeg synes det er gøy å skifte ut deler og prøve noe nytt. Endret 13. januar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Billigere hardware er jo som regel hyggelig Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg for min del venter til prisen på dual-layer plater faller før jeg bekymrer meg noe særlig. Dessuten kan jeg tenke meg å vente til det kommer Dual Layer brennere på S-ATA, også... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Billigere skjermkort og prosessorer er ting, ikke DVD-brennere. Forresten, har ikke en selv. Greier meg helt fint uten den. På den andre siden, det er alltid greit med billigere komponenter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hardware har kommet ned på en fornuftig pris nå, men 80 kr. for en dual-layer plate er et ran! Håper de er nede på rundt 10 kr. stykket i løpet av året. Single-layer DVD-R er jo nede i 4-5 kr. stykket allerede (spindel)... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Brennehastighet betyr også fint lite for med, men endte uansett opp med en NEC-ND3500AD som brenner DVD mer en fort nok. Gog jeg bare har 8x DVD+R plater Det er liksom platene det står på! Btw. betalte jeg 515kr + frakt osv. Synes det er relativt billig. Lever i min 15 vinter og synes det er billig for en brenner. I en eventuell paralellverden hadde jeg ikke synes det var rart om slike enheter kostet min. 2000kr. Får å si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå