Gå til innhold

Problemer med Lyd

_ducktales_

Anbefalte innlegg

Hei=)

Har akkuratt byttet hovedkort..

Jeg brukte det integrerte lydkorte på det gamle hovedkorte og brukte kun repair funksjonen til winxp når jeg startet på nytt med det nye hovedkortet.

Allt funker bra! exept lyden=) jeg finner det nye lydkortet som er integrert på det nye HK. For installert drivere, og allt ser bra ut. Bortsett fra at det ikke er lyd hehe..

De gamle lyddriverne til det gamle hovedkortet vil rett å slett ikke la seg slette inne på enhetsbehandlingen:( de kaller seg eldre lyddrivere og vil kun opdateres.. når jeg prøver og oppdatere disse til de nye som er på det nye HK så sier den at en feil er opstått og for ikke lov.. :( (sku helt sikkert avinstallert lydriverne før jeg bytta HK)

Så jeg er veldig sikker på at årsaken til at lyden ikke funker er fordi de gamle lyddriverne henger igjen etter forige kort!

-jeg vet at det intlydkortet virker på det nye hovdkortet mitt..fordi broren min brukte det før meg.

Så omsider til de snille sjelene som orket å lese hele denne teksten, så kommer spørsmålet:)

* Noen som vet hvordan jeg for fjernet de såkalte "eldre lydriverne" uten og formatere hardisken ?

Endret av _ducktales_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...