Hr. Jenssen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Wow! Til alle dere som gleder dere villt til Republic Commando kommer ut (slik som jeg gjør), les denne! EDIT: Det er visst en ny (og dritfet) trailer der! Den viser blant annet at vi får bruke Iron-Sight! Å fy fanken som jeg gleder meg nå! Noe nytt her også, på Gamespy. Endret 10. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Bumper denne litt, i tilfelle det er noen som har oversett denne tråden. Merkelig (og trist) at så få faktisk er interessert i dette spillet... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Enda en ny film, som du finner her. Det er også noen våpen-bilder der. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tror dette spillet blir kos jeg.. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jupp... ser absolutt lovende ut Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Enda en ny film, samt noen screens med forklaringer. Finnes her. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvorfor nøye seg med video & sshots? Prøv heller demoen: Star Wars: Republic Commando demo Nå skal jeg kose meg med kotor 2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Kos deg med KOTOR 2, du. Jeg for min del, er bare så forbanna rasende på at det ikke finnes noen spill/film/elektro-butikk i Norge som man faktisk kan skryte av, når det gjelder service... Les hva jeg mener her! BTW: Jada, de fleste av oss vet allerede om demoen. Jeg har vel spilt den 5-10 ganger nå... Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jepp demoen er genial gleder meg til dette spillet, endelig et virkelig underholdende star wars skyte spill, bortsett i fra battlefront og jedi knight serien da men ha det gøy med kotor 2 du, deler samme skjebne som metallic jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå