Schnickaschnicka Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Når jeg skrur på pc'en kommer det at jeg har VIA utility bios v. 1,02 på pc'en. Så kommer det et nytt vindu (helt svart med skrift som kommer under oppstart), og der står det; BIOS IS NOT INSTALLED. Jeg har formatert pc'en, installert pc'en og kjørt antivirus. Jeg har MSI K8T NEO FIS2R hovedkort. Trenger jeg å oppgradere, eller ikke? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 trenger jeg? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg får samme beskjeden, men pcen starter da normalt når den forsvinner etter ca 1sek? Komme du deg ikke inn i windows? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) så det har ikke noe å si? du skjønner at internetten min funker ikke selv om jeg har alle riktige instillinger, så lurer på om det er lurt å oppdatere bios'en se her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=360733&hl= Endret 13. januar 2005 av mbarone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå