Colin Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Thermalright AX7 Tenkte å putte denne på en xp1900+ eller opp til 2200+ med en Papst vifte. Ser det bra ut? Hvilken av Papst's vifter er best da? Pål Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ser bra ut det. Hvilken papst vifte som egner seg best kommer an på hvor følsom du er med tanke på støy. Den vil nok klare å kjøle cpuen din nok med selv den svakeste av papst sine 80mm'ere, men jeg tror 19dB'ern eller den over er grei for deg.. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Det høres bra ut. Jeg hadde sett for meg å holde meg under 30dB, så da kan jeg gå for en relativt rolig vifte. Alt er bedre enn denne støvsugeren fra Coolermaster jeg har på min nåværende 1.13ghz Skal forresten på posten i morgen og hente et par av de Papst 19dB viftene til å montere i Chieftech kabinettet, sammen med en Enermax 431w Silent Series strømforsyning, så da blir det vei orden på sakene Pål Lenke til kommentar
Colin Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Det høres bra ut. Jeg hadde sett for meg å holde meg under 30dB, så da kan jeg gå for en relativt rolig vifte. Alt er bedre enn denne støvsugeren fra Coolermaster jeg har på min nåværende 1.13ghz Skal forresten på posten i morgen og hente et par av de Papst 19dB viftene til å montere i Chieftech kabinettet, sammen med en Enermax 431w Silent Series strømforsyning, så da blir det vei orden på sakene Pål Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 På en xp2000, hvilken 80mm vifte kan du bruke da?? Alt fra 14db å oppover eller vil dette bli for lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå