Gå til innhold

Få tak i SE V800

Anbefalte innlegg

Hjelp Hjelp!!!! Noen som kan redde meg ved å fortelle meg:

HVOR jeg får kjøpt en Sony ericsson v800 på nettet, på et sted som er TRYGT, ( helst uten vodafone logoen, har sett den et par steder)

HVA den koster,

HVOR kan jeg unbrande den,

HVOR får jeg tak i en theme creator

HVOR får jeg tak i gode programmer, xtras og oppdateringer til den??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men som venn til venn, ikke sats på de som er super billige. de lurer deg! jeg spurte en kar på blocket. først spurte jeg om det var med vodafone logo og det var det ikke. som bevis ba jeg han ta live bilder av mobilen, hehe... bildet jeg fikk var ålrite den, lå i eksen og alt så helt knall ut. men da oppdaget jeg at det VAR vodafone på den allikevel, så sa sa jeg til han at det er ikke sånn jeg mente. også han bare sorry sorry og sendte meg ny bilde, men denne gangen var det uten vodafone. men han sendte også med to andre bilder av mobilen, begge to bildene hadde vf. jeg ble helt skør liksom...

så tenkte jeg å leke litt med han, sa at jeg var interessert og hvordan dealen skal foregå. damn... han bare send pengene til kona hans i spania!! :nei:

helt skør kar, prisen var 3500 SEK

anbefaling: Swebusexpress til gøteborg :thumbup:

Lenke til kommentar

Hey Ohny, må bare takke for rådet!!! :thumbup: var en fyr der som prøvde å lure meg, virket sopm en helt fet deal, helt til han ikke kunne vise bilde av telefonen, sende den med faktura eller i oppkrav, han hadde heller ingen info om telefonen. skulle bare ha forhåndsbetalt :realmad: ikke faen tenkte jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...