romankovich Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei. Holder på å sette i stand min gamle PC som skal gies vekk til svigers. I den anledning er jeg på utkikk etter 2x128 MB EDO RAM og lurte på om det var noen der ute som hadde noe slikt liggende som de kunne avse til meg. Idag kjører maskinen win2k og 128 RAM (4x32), men jeg ser at det blir for lite. Er det noen som kan hjelpe meg er det bare å sende meg en PM. rk Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har aldri hørt om 1x128mb edo ram brikker... Men tror eg har noen edo ram brikker i en pose ett sted... Ta og kontakt kommunen din og hør om de har noen gamle pc'r du kan robbe innmat for..typisk masse gammelt der...også edo ram brikker... Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hehe...hadde ikke tenkt på at EDO kanskje ikke fantes i 128MB. Nåja, med 4x64 skulle det duge uansett. Skal høre med kommunen; takk for tipset! rk Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 tror 64mb edo ram er like sjelden du..kan ikke huske eg har sett noen som har det... Men joda, tror kommunen nok kan hjelpe deg..el spør en databutikk el whatever...de kan jo ikke ta betalt for noe sånne gamle ting..det som er det fine! Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 de kan jo ikke ta betalt for noe sånne gamle ting..det som er det fine! Det kan dem vel.. De kan faktisk ta seg meget godt betalt fordi det er så sjeldent... Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vel da eg jobbet i bergen, kunne eg dra med meg rema poser med edo ram brikker..gjorde ikke det da, men kunne nok gjort det fortsatt.. Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Da har alt ordnet seg. Jeg var heldig og fikk tak i 4x64MB! Godt at det verken var sjeldent eller dyrt:D Takk for svar og tilbakemeldinger! rk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå