venomzorg Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 sitter på delt adsl med en kompis men vi har litt trøbbel, vi får ikke joinet gamsene til hverandre i starcraft!! det lagger som f! jeg kjører win xp, mens han kjører 98... noen som vet noe? nei, jeg har ikke på firewall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 les i xp hvordan du gjør det,eg har en diskett som eg lagde for at han som eg er onkel til kunne logge seg på internet og min pc,det stå forklart i xp,eg husker ikke hvor. Kjetil Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 17:53, venomzorg skrev:sitter på delt adsl med en kompis men vi har litt trøbbel, vi får ikke joinet gamsene til hverandre i starcraft!! det lagger som f! jeg kjører win xp, mens han kjører 98... noen som vet noe? nei, jeg har ikke på firewall. Lagger det like ille hos begge? er det dere som lager game, eller prøver dere å joine en ekstern server? Kjetil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 21:30, Suicid3 skrev:Hvordan leser man XP ? du kan bruke hodet ditt selv vet du ikke det,hvor leser du nå du skal lage en netverk tilkobling,tror du leser det som har med netverk,men det viste du vel:DKjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå