assy_chieftec_matrix Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 jeg har en chiefetc 360w psu...har en "liten" følelse av at jeg bruker mYYe strøm. jeg har et asus p4 p800 deluxe,p4 2,4 ghz, ati 9700pro og i 160gb hdd. kremt..masse vifter å stuff....7stk 80mm :!: alt funker normalt men det som er litt rart er når jeg feks åpner internett...kommer det en rar sure lyd av 1 av viftene..denne viften er en jet 4 vifte. jeg skal bytte den for den er ikke helt sentrert, men uansett er det litt rart. skal kjøpe ny psu....men måtte bare spørre Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tviler på at du bruker for mye strøm for da hadde du ikke fått boota pcen, kan det være at du har en viftestyring innebygd i bios som avpasser viftehastigheten etter load på cpu elns? Har i hvertfall det selv... Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 jeg har en cooler master cooldrive 4...kansje den gjør noe, så ikke viftene yter opptimalt!? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ja et eller annet er det i hvertfall, for det virker jo utifra det du skriver at det bare er sånn når systemet loader Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 jaja...bytter den ene vifta som ikke er sentrert og kjøper meg en ny psu i samma slengen.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Les på PSU'en, der står det max strøm på ca 5A? Overstiger du denne vil PSU'en ta kveld, eller ihvertfall si ifra på en eller annen måte... Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 takker for svar..har kjøpt ny psu(antec 480w) og vræka den gamle så problemet løst, men lurer på en ting...hvis jeg skulle bruke for mye strøm er det en sikring eller overspennings værn i en psu??eller bare dør psu'et og dreper andre komponenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå