Lolert Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Heia.. jeg er en aktiv gamer..som ikke har klokka eller gjordt noe annet med min pc. så jeg lurte påom noen kunne gi meg noen råd og kan klokke eventuellt cpu og lignende materialer på pcn.. *ps.. vis jeg ikke har lagt denne tråden riktig.. så vennligst si ifra* jeg trur det er noen pc freaker som meg der ute som kan mekke for meg.. cpu'm min er: AMD Athlon 64 3500+ 2.1 ghz skjermkort: Nvidia GeForce fx 5700 ++ kanksje kan DU hjelpe meg.... :D *skriveleif* Endret 13. januar 2005 av Lolert Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hey overklokking.no Ta deg en titt på den posten Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Denne er også meget god. Der finner du all info du trenger. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Flyttes fra CPU til Overklokking generelt da dette handler om overklokking. For øvrig kan du se på disse: Nybegynnerguiden på overklokking.no Guide: Hvordan overklokke og om overklokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå