merl1n Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei! Har prøvd å få svar på dette i den store NEC-1770 tråden, men har gitt opp å få et svar. Virker som det bare er 1770ère som leser der, så jeg lager en ny en. Fikk skjermen på julaften og brukte den sammen med den medfølgende d-sub kabelen noen dager til jeg fikk kjøpt meg en DVi-kabel på Expert. Det fungerte fint et par dager, men etterhver begynte bilde å komme og gå, uten noen form for feilmelding. dvs bortsett fra en gang, da fikk jeg opp meldingen "out of range". Noen ganger kom bilde tilbake av seg selv, mens andre ganger måtte jeg skru skjermen av og på. Ja, jeg har 1280x1024 @ 60hz. Akkurat samme instillinger som med d-sub, som fungerer helt fint. Kan ikke skjønne at det skal være noe galt med skjermen, og heller ikke det helt nye sapphire 9800pro kortet, så jeg leverte tilbake kabelen i fryk for at det måtte være den som er problemet. Så nå sitter jeg her med d-sub.. Skal jeg kjøpe en ny kabel et annet sted å tro at det var det som var galt, eller kan det være noe annet som spiller inn? Har skjønt at jeg klarer meg med single dvi, men må alle være 50 kvadrat eller? Kunne tenkt meg en kabel på tykkelse med d-subèn. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det burde jo kommet "no signals detected" eller lignende dersom det var feil med kabelen. Uansett ville jeg gått til Expert for å få bekreftet eller avkreftet dette. Lenke til kommentar
immo Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Om du ikke merker forskjell og synes D-sub fungerer utmerket trenger du selvf. ikke DVI. Når det er sakt ER det skarpere bilde med DVI - tilnærmet "perfekt" ..og skjermkortet slipper en konvertering til analog om jeg har forstått det rett.. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ser forskjellen jeg, og vil gjerne bruke dvi. Når jeg sier at d-sub fungerer utmerket, mener jeg at bilde ikke forsvinner. Ingen andre som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå