H4ngm4N Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Eller dette: Bildene er tatt og redigert av meg og er beskyttet av åndsverkloven (?) blablabla... *stolt* Edit: Glemte bilde Endret 8. august 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Er enig i at Haltan sitt var best, men H4ngm4n sitt første var jævlig bra også Ingen som har noen forslag til ett stoner metal cover da? Trenger litt inspirasjon til demoen bandet mitt skal spille inn.. Endret 8. august 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Min stemme går til Nisje Olm. Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Enkelte av oss HAR gitt ut et album med blodfett cover http://www.whereangelsfall.com/grafikk/cd.gif (for stort bilde til å bruke IMG) Det der er sålangt fra blodfett som det går an... Herregud at det går an... Hehe, prøvde å skape en dårli stemning der, men det funka jo ikke Coveret er helt sinnsykt, det er desidert det kuleste coveret jeg har sett *respect* Det er mange av bildene som ikke viser med meg, så jeg stemmer på bildet bitex kom med Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Midlertidig cover til demoen vi holder på å spille inn.. Er bare for show på konserten vi skal spille om 3 uker.. regner med det blir skikkelige greier på neste Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Been there, done that. Coveret er laget av Mattias Norèn Bandet: Circus Maximus Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 ...og jeg som ble seriøst overrasket når jeg så at panoramarecords solgte Circus Maximus på vinyl til 50 kr. Viste seg selvfølgelig og være et annet band med samme navn Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ja... du er ikke den første til å nevne det Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noe så kjedelig, altså. Tror jeg uansett hadde vært fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå