EagleNest Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har denne: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=142422 Medion CAD2000 17" WXGA ATI9700-128MB, A64-3000+,512MB,80GB,DVD-R/RW,WLAN,XPH Dette er informasjonen om cdrom: integrerte enheter CD-ROM 24X DVD 8X CD-R/CD-RW (skrive) 16X/10X DVD+R/DVD+RW (skrive) 4x/2.4x Diskettstasjon som eksternt tilbehør (ikke med) Problemet er bare, den leser slike cdèr som ubuntu cdn, doom3 osv (orginal cder), men putter jeg inn en brenne cd (samme hvilken) så leser den ikke cdn. Hva kan være problemet? Noe jeg kan fikse selv? Er jo idiotisk med en cdbrenner hvis den ikke leser brent cder. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er den/de brente cdene du bruker closed etter brenning? Hvis ikke kan de som regel bare leses av brenneren som har laget dem. Lenke til kommentar
EagleNest Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 La meg forklare bedre: Brukte cdèr "kan ikke leser" Men heller ikke NYE brennecder kan ikke leses heller, har brent cder tidligere, aner ikke hvorfor dette ikke går lengre. men den fungerer jo tydligvis enda siden den leser vanlige cder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå