Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe bil til maks 50000, trenger anbefalinger.

trondbue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, leste litt i bruktbil rapporten ti NAF fra 2001, og ser ut til at Elantra fra 1996 skal være rimelig greie. Mindre feil enn gjennomsnittet hvert fall. Har sett på denne også: 1993 Toyota Corolla, men lurer litt på hva som er standard utstyr på disse? ABS? Sentrallås? Finn.no hadde en veldig grei oversikt over hva som var standard utstyr på forskjellige biler fra 1993 og utover, men denne finner jeg ikke lenger, noen som vet om lignende sider der jeg kan finne ut hva slags utstyr som er standard på de forskjellige bilene, og gjerne litt om motorene også?

Lenke til kommentar

Har sett meg ut tre biler som jeg synes er interesante nå, den ene er den Mondeoen jeg har nevnt tidligere. Den andre er den Corollaen jeg nevnte i forrige post. Den siste og den jeg er mest interesert i nå, er en 1996 model, Hyundai Elantra 1.6. Har snakket med selgeren på mail idag. Omregistreringsavgift er inkludert i prisen, men ikke årsavgift. Servicehefte følger med og er komplett. Er et par ubetydelige bulker sier selger en ved blinklyset på venstre forskjerm, og en på bakluken, også er det et løst topplokk på midtarmlene invendig. Bilen er EU-godkjent 03.06.2004. Synes 35000,- for denne bilen virker veldig bra, hva mener dere? Bør jeg se mer på disse? Noen dere synes jeg heler bør glemme?

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...