digitalglenn Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 nettop ferdig med og skru sammen den nye pcen til søstra mi. problemet som gjentar seg er at pcen skrur seg av etter et par sek i bios. jeg får ikke engang noen rare lyder eller meldinger den bare skrur seg av når den ikke gidder mer jeg har prøvd og bytte psu men det hjalp ikke. er det noen som veit hva som er problemet? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kanskje den blir for varm? Har du smurt kjølepasta på cpu og sjekket at kjøleren sitter ordentlig fast? Har sett mange med det problemet etter de har bygd en pc, og i 80% av tilfellene blir cpu for varm. Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hva slags PSU er det du har? Høres ut som et problem med for lite strøm. Edit: Også litt specs hadde vært fint. Endret 13. januar 2005 av Lovo Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) er en 2.4 celeron msi billig billig hk 400W psu 1x harddisk 40 gb (ikke mitt hardware takk og lov ) EDIT: northQ 400w er prøvd og Qtec gold 400W er prøvd Endret 13. januar 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå