Seymour Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Lurer på om noen som vet hvor jeg kan kjøpe ATI Radeon Mobility 9000. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg tror ikke det går ann og kjøpe et enkelt skjermkort til en laptop, fordi skjermkortet er vell innebygd i hovedkortet på en laptop. Så om du skal ha bedre 3dytelse på laptopen din, må du nesten kjøpe ny.. Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 er ikke noe problem å bytte skjermkort, da det ikke er innebygd skjermkort på alle bærbare. Dinside hadde nettopp en artikkel om dette. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Her er guiden: http://www.dinside.no/php/art.php?id=33225&=katnav Tror det bare gjelder kun enkelte modeller, som bla noen av Dell..... Endret 13. januar 2005 av kenthlar Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Da tok jeg vist feil. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 "Overoppheting" er et fryktet ord..... Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 "Ordner seg alltid" er mitt livsmotto, så det er ikke så farlig. Men har ikke funnet noen plass jeg kan kjøpe dette enda. Slik jeg forstod det så var det hvertfall mulighet til å bytte på de maskinene som har Redeon Mobility kort, har et Radeon 7500 nå, og det er ikke så mye futt i det kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå