Ribtin Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei. Jeg har lett og lett etter en bra mp3 spiller, men finner aldri en som oppfyller alle kravene mine. Etter å ha saumfart grundige tester, er det alltid noe som mangler. 3000,- max (helst litt mindre) 1gb - 20gb (bare den er 1gb, kommer det ann på pris. 4-5gb er ideelt) USB Driverløs (komme som ny hd) Trenger ingen ekstra programmer (drag-n-drop) Støtter vanlige kataloger Trenger ikke å lage spille lister (bare fortsetter innen katalogen) Går til neste katalog når en er ferdigspillt (ikke begynne på nytt innen katalogen) En bæreveske/stropp på armen. (til nød en på hofta, men helst ikke) Bærevesken MÅ IKKE dekke til knappene (pause, next, previous, volum) God lyd ABSOLUTT MINST 12 timers spille tid. (helst mye mer) Så liten og lett som mulig, selvfølgelig. God kvalitet (ikke en som går istykker lett, eller har lang historie med feil) Jeg skal bruke den på jobben, der jeg løper rundt hele tiden, og kanskje litt på trening, men der er jeg mer i ro.. Så noe som hadde vært fint, men ikke er et must: Equalizer (jaffal en liten ekstra 'boost' kan være fint) Lading via usb Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Creative Muvo V200 eller N200 (Den armstroppen du snakker om må du kjøpe ekstra). De tror jeg skal oppfylle krava dine. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Rio carbon? 5 GB HD 20 t Batteritid 87 g Innebygd mikrofon Det står at den er driverløs Lenke til kommentar
Ribtin Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Creative Muvo V200 eller N200 (Den armstroppen du snakker om må du kjøpe ekstra). De tror jeg skal oppfylle krava dine. Hei, og takk. 4 spørsmål bare: 1. Jeg klarer ikke å finne hva som er forskjellen på V200 og N200? 2. Det står at den er driver løs og støtter 'drag-n-drop' men så står det også at: Creative MediaSource-programvaren som følger med, håndterer filkonvertering på PCen. Det betyr ikke at man må konvertere til eget format eller no det? 3. Må man kjøpe armbån i tillegg? Her står det at det er inkludert: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108870 4. De støtter kataloger, og har ikke behov for spille liste? Finner ingen test som sier noe om det. Rio carbon Finner ingen grundig test av denne. Bare litt overfladisk svada, som er mer som en salgs brosjyre. Skulle likt å lese litt mer. Og hva med Creative Zen Micro?? Virker interesant. Noen kommentarer? Endret 14. januar 2005 av Ribtin Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Svar: 1. Forskjellene er meget små. (Jeg tror at det bare er størrelsen som er forskjellig, at V200 er litt mindre enn N200, men jeg er ikke helt sikkert på dette.) 2. Muvo V200 og N200 er driverløs, men du kan bruke MediaSource til å gjøre om f.eks store .WAV til mp3 filer. 3. Litt usikker på dette. Min søster har V200 (men bare 512MB) og hun fikk ikke noe armbånd. Men kan være dette medfølger 1GB versjonen. 4. Muvo V200 og N200 støtter ikke spillelister i det hele tatt, og må derfor bruke kataloger. (Du kan velge hvordan katalogene skal avspilles, repeter, spill kun en gang, osv.) Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei Ett alternativ som støtter de fleste kravene dine, bortsett fra stropp men det går sikert å fikse, er iRiver HP120/HP140. Jeg har selv denne og er godt fornøyd. Når jeg kjøpte den var et av hovedkravene at den skulle være 100% uavhengig av ekstern software derfor var ikke iPod et alternativ for meg. Prisen avhenger av hvor du vil kjøpe den. Jeg kjøpte min HP140 fra USA og ga ca 3200 for den (1 år siden), HP120 er nok mulig å få ned mot 2000 vil jeg tro. Regards SilverWolf Lenke til kommentar
lasus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.0.1.0.0.0.1.0 denne kanskje ,berre1gig berre, men knall bra sei i fra viss dul likte den !!!!?? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.0.1.0.0.0.1.0 denne kanskje ,berre1gig berre, men knall bra sei i fra viss dul likte den !!!!?? Siden virker ikke! Men hvis det er iPod Shuffle du tenker på, så er ikke den driverløs (den krever iTunes) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.0.1.0.0.0.1.0 denne kanskje ,berre1gig berre, men knall bra sei i fra viss dul likte den !!!!?? Har du den siden du sier den er knallbra? Såvidt jeg vet så er den akkurat lansert på markedet. Er IKKE flust av folk som har den. Så hvis du anbefaler på grunnlag av at det er ipod, men du har ikke erfaringer med den så blir det litt teit. Skulle bare si. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Rio Carbon skulle nok oppfylle dine krav rimelig bra. Eneste som ikke er som du vil har et er bærevesken. Den er mer bare som beskyttelse for spilleren. Altså ikke noe feste-anordning til noe og den dekker over alle knappene untatt "av/på" og "volum". Ellers vil jeg bare si at denne spilleren er helt ypperlig. Liker alt med den fram til nå Lenke til kommentar
Ribtin Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ja Carbon ser bra ut. Eneste som holder meg litt tilbake er så mange som klager på at den har gått i stykker etter veldig kort tid... Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hmm... gått i stykker på hvilket vis? Av seg selv eller uvettig bruk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå