Gå til innhold

lefdals prisgaranti på 150%

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir de samme spørsmålene tatt opp igjen og igjen her, så jeg kan oppsummere:

- Det ER mulig å sammenligne med priser fra nettbutikker

- Mobiler etc. ha samme abonnementstype

- Man kan få trekt fra på prisen FØR man han kjøpt varen

Dette har jeg personlig testet på Lefdals varehus på Lade i Trondheim. Funker flott!

Lenke til kommentar
Nå blir de samme spørsmålene tatt opp igjen og igjen her, så jeg kan oppsummere:

Dette har jeg personlig testet på Lefdals varehus på Lade i Trondheim. Funker flott!

samme med meg. Dog slapp jeg krangelen med en fersk selger, han gav 150% uten å blunke. Avdelingsleder og selger hos mobil nektet. De gav seg når jeg viste artikkel fra Budstikka som sa de skulle det :p

Lenke til kommentar

Mobiler må også ha samme operatørlås om det er det det er snakk om.

I tillegg så praktiseres det med prisgaranti ulikt. Jeg tror faktisk regelen er at du får kun 150% _etter_ du har handlet, om du kommer med tilbudet med en gang får du bare matching av pris.

Lenke til kommentar

Mobiler må også ha samme operatørlås om det er det det er snakk om.

I tillegg så praktiseres det med prisgaranti ulikt. Jeg tror faktisk regelen er at du får kun 150% _etter_ du har handlet, om du kommer med tilbudet med en gang får du bare matching av pris.

det er 50/50 sjanse hos Sandvika. Jeg fikk det som sagt før kjøp, og andre gang fordi jeg påpekte hva sjefen hadde sagt i en uttalelse til pressen.

Lenke til kommentar
Var det ikke sånn for en stund siden at de ikke konkurrerte med nettbutikker da? Har de fjernet dette??

Du blander det med elkjøp tror jeg?

Lefdal har prisgaranti mot sine konkurrenter (på nett,over-disk,butikker osv)

Jeg vet med sikkerhet at de ikke konkurrerte med nettbutikker tidligere, og elkjøp har ikke noen prisgaranti.

Tidligere sa de at "webshopper ikke går under samme selgerkategori som oss, så de kan vi ikke konkurrere med." Utallige her på hw som ikke har fått noe igjen på prisgarantien tidligere, selv om komplett er billigere...

Flotters at dette er fjernet, kanskje fikk de pålegg fra forbrukerombudet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...